Katı’ (Papercut) örnekleri

-

Mesela burada paylaştığım çalışmalarda tarihi 15. yüzyıla dayanan katı’, şimdilerde yaygın adıyla papercut tekniğini uyguladım. Bu teknikte çoğunlukla, kağıttan oyulan motifler beyaz / renkli karton üzerine yapıştırılır veya iki cam arasına alınarak çerçevelenir.

Ben, motifleri transparan yüzeye yapıştırarak arkadan boya ile renklendirmeyi denedim. Sonra da doğal dokusunun uyum sağlayacağını düşünerek tuval içine yerleştirdim. Bu şekilde çalışmalar var mı bilemiyorum, ben araştırdım fakat rastlayamadım. Bulan olursa ve burada paylaşırsa sevinirim  Yorum ve önerileriniz de benim için önemli. Çünkü her görüşün kendimi geliştirmek adına bir fırsat olduğunu düşünüyorum.

İnternet üzerinden satış da yapıyorum. Tüm ürünlerimi detaylarıyla birlikte görmek isterseniz profilimdeki linkten bana ulaşabilirsiniz. İnceleyip görüş bildirirseniz mutlu olurum.
Sevgiler, Aycan…

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
ICANARTWORKS

Ege Üniversitesi Peyzaj Mimarlığı bölümünden mezun olduktan sonra, bir süre farklı sektörlerde ticaretle uğraştım. Öğrencilik yıllarımdan itibaren, sanatı kendimi tamamlamanın bir yolu olarak görmüşümdür. 2014 yılında heykeltraşlık eğitimi almaya başladım ve ilk karma sergime 2016 yılında İzmir’ de katıldım. Halen alçı ve seramik heykeller yapmaktayım. Ayrıca, bu süreçte seramik obje ve takılar da tasarlamaya başladım. Daha sonraları kaatı’ sanatı ile tanışıp kağıt oymacılığının inceliklerine hayran kaldığımdan, bu iki disipline ait çalışmalarımı “Ican Artworks” markası altında birleştirmeye karar verdim. “Her gün, kendini yenilemek ve geliştirmek için yeni bir fırsattır.” ilkesiyle yoluma devam ediyorum. Hayal ettiklerimi üretmek benim için bir çeşit meditasyon ver her zaman diyorum ki; “Sevgiyle ürettiklerini paylaşmak, sevgiyi paylaşmaktır.”

Kürdanla rüzgar güllü pasta süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kağıt yıldız yapımı (diy)

| | 0 Yorum

Kağıttan 3 boyutlu yıldız yapımı

| | 2 Yorum

Kız çocuk odası süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Sevgililer Günü için defter yapımı (DIY)

| | 5 Yorum

Kağıttan 3 boyutlu kartanesi yapımı

| | 5 Yorum

Kağıttan yeni yıl kasabası yapımı

| | 0 Yorum

Mukavvadan çerçeve yapımı

| | 0 Yorum