Keçe aktivite kitabı – eğlenerek öğrenelim

-

Keçe aktivite kitabı çalışmam. Aktivite kitaplarının öğrenmedeki etkisini okuduktan sonra ben de oğluma yapıp etkisini ve oğlumun kitaba ilgisini gördüğümden hobi olarak devam kararı aldım keçeden aktivite kitabı yapımına.
Çocukların eğlenerek öğrenmelerine katkısı büyük keçeden etkinlik kitaplarının. 1 yaşından 6 yaşına kadar sayısız etkinlik içeren bu kitap, eğitici öğretici, el becerisini ve kaslarını güçlendirici eğlence dolu sayfalar içerir.
İsteğiniz doğrultusunda sayıları, meyveleri, hayvanları tanıyıp öğrenebileceği sayfalar hazırlamak mümkün. Rengarenk keçelerden yapılan bu sayfalar aynı zamanda güzel bir çocukluk anısı olarak da saklanabilir. Kitap kapağına çocuğunuzun adı yazılarak tamamen ona özel ve kişisel hale getirilerek, çocuğunuzun kitaba olan ilgisini arttırmak da mümkün. Aynı zamanda başka çocuklara hediyelik olarak da düşünülebilir.
Bana profilimdeki linklerden ulaşabilirsiniz. Ayrıca 10marifet’ten gelen her ziyaretçime güzel indirimler de yaparım, belirtmeniz yeterli :)

Çocuklarınızın eğlenirken öğrenmesini istiyorsanız doğru adrestesiniz:) son zamanların yeni gözdesi AKTİVİTE KİTABI her miniğin dikkatini çekmekle kalmıyor aynı zamanda hem eğleniyor hemde öğreniyor. Siz de istediğiniz etkinliği seçip miniğinize bu güzel kitaplardan isterseniz bana facebook yada intagram adreslerimden ulaşabilirsiniz..üzerine tıklamanız yeterli bir tık uzağınızdayım:)) ilk kitabımı burayı tıklarsanız görebilirsiniz miniğinizede izletmeyi unutmayın SEVGİLER

Bir Cevap Yazın