Keçe balerin kapı süsü

-

kece-balerin-kapi-susu
Balerin bebekler çok çeşitli yerlerde kullanılıyor. Oda süsü, takı yastığı, magnet, bebek şekeri vs. Uzun süredir kapı süsü yapmak istiyordum ama öncesinde iyice araştırıp farklı modelleri inceledim ve işe koyuldum. İlk deneme için hiç de fena olmadı bence. Şimdilik en sevdiğim çalışmam keçe balerin bebek. Keçe işi gerçekten tutkuya dönüşüyor, keşke vakit de bol olsa :) Çalışmalarımı daha detaylı görmek için facebook sayfama bakabilirsiniz.

Bebek tamamen keçeden yapıldı. Üzerindeki elbise puantiyeli poplin kumaş. Eteği ise tütü (bu tütülerin bir incesi, bir de kolalı gibi kalını varmış. Onu da balerin bebeğim sayesinde öğrenmiş oldum) Elbisedeki dikiş detayları boncuklarla kapattım bu sayede kıyafete ayrı bir şıklık da katmış oldum. Yıldız şeklindeki tokasını hobi marketten temin ettim. Simli ve çok şık.

kece-balerin-kapi-susu-
İsim panosunu düzenlerken balerin bebeğin kıyafeti için kullandığım kumaşı ve farklı renklerini kullandım. Ortaya bu şirin çiçekler çıktı. İsim kısmını çok geniş tuttum. Genelde iki isimli oluyor, çocuklar ya da iki kardeşe tek kapı süsü isteniyor. Eğer isim tek ve kısaysa o zaman bu pano daha da süslenebilir. Tamamen isteğe bağlı. Mesela ben sadeliği seviyorum.

Bir Cevap Yazın

Sindrella Prenses kapı süsü

| | 1 Yorum

Balonlu prenses bebek – kapı süsü

| | 0 Yorum

Yıldızlı erkek bebek kapı süsü

| | 1 Yorum

Keçe deniz kızı yastık ve kapı süsü

| | 0 Yorum

Deniz bebek odası kapı süsü

| | 0 Yorum

Balkabağı arabalı kız ve erkek kapı süsleri

| | 0 Yorum

Aydedeli pembe kapı süsü

| | 0 Yorum

Melek kanatlı kapı süsü modelleri

| | 0 Yorum

Balonlu fil bebek panosu

| | 0 Yorum