Keçe kapı süsleri, nazarlık ve çiçekli tokalar

-

mor-cicekli-kapi-susu-modelleri
Turuncuya bakan bu sarı kurdeleye en yakışacak rengin mor olduğunu düşünerek hazırladım bu kapı çelengini… Aralara açıklı koyulu, lilalar, pembeler, sarı tomurcuklar, karanfiller, mor papatyalar ve yeşilliklerle ortaya böyle bir kapı süsü çıktı işte. O karşı taraftaki ortancaların sırrını sorarsanız, kurdelenin bitim yerini kamuflaj için :) Halkayı ters tutunca böyle bir sorun oldu ama iyi de olmuş sanki.

kece-nazarlik-duvar-susu-modelleri
Kırmızı pazen yerine bu kez yeni aldığım mavili pazen kullanarak bir nazarlık daha hazırladım.
Bütün o renk cümbüşü, nazar boncukları, aralardaki muskalar sayesinde öyle yüksek ki enerjisi bu nazarlıkların, çok da kıymetliler benim için :)

beyaz-cicekli-kapi-susu-modelleri
Ortancalı bir kapı çelengi daha, yeşil ve krem ortancaların arasına morlar, lilalar karıştırdım.

cicekli-toka-ornekleri
Bir de çiçekli tokalar var göstermek istediğim sizlere. Bu sefer kurdele ve fistolar da kullandım. Benim en sevdiğim sarı tonlarında olanı :) Sıcacık, bahar gibi…

12923251_10154172450112608_78549520204687178_n

10marifet’in temasına uygun bir fotoğraf daha var elimde ama bunda benim fikirden başka hiçbir katkım yok. Babamın çocuklar için yaptığı ağaç ev :)
İlginizi çektiyse ayrıntılı fotoğraflarını blogumdan görebilirsiniz…
İlhamınız bol olsun…

Youtube Kanalım

Blogum

esencan

Bir Cevap Yazın