Keçe-kırnap ev terliği

-

ev terliği
Doğal keçe tabanlık ve kırnap (kendir) ipi kullanarak ev terliği yaptım. Önce iğneyle kenarlarını delip ip geçirerek tığlayacağım yerleri oluşturdum. Birli trabzanla daralan yerlerde sık iğneyle ve ortada bir atlayarak tığladım. Topuktan iki tane uzun zincir çekerek bilekten bağlama iplerini yaptım. Kaymaması için altına kaydırmaz diktim. Doğal ve sağlıklı bir ev terliği oldu. Yumuşak olması için kendir ipi yerine yünle de yapabilirsiniz. Minyatürü yapılarak magnet veya duvar süsü olarak da kullanılabilir. Daha fazlası için bloguma beklerim…

ev terliği

14 yorum gelmiş

  1. çok güzel fikir, hem de tabanı keçe, ayaklar için çok sağlıklı .ben de yapmak istiyoooom :)begen butonuna bastım beynimin :)

  2. Çok güzel görünüyor fakat benim bir çekincem var müsadenizle belirteyim :) Kırnap ipini ben de kullandım ve aslında çok sert saman gibi bir ip içinde incecik incecik sert iplerde oluyor iğne gibi ben iş yaparken bile ellerime batıyor sanki giyerken de ayaklarımı delik deşik eder hatta batmasa da gıdıklar gibime geldi :)

  3. Beğenmenize çok sevindim.Teşekkür ederim arkadaslar.Senayatılgan, kırnap ipi biraz sert o yüzden çorapla giyebildim.Yünle,kumaşla falan yapmak daha iyi bir fikir.Deri ,keçe karışımı bir çarık yapmak sanırım daha güzel sonuç verir.Hfyildizz sizin yaptığınızı da merak ettim belki ben de yaparım.

  4. bende cok begendımmm harıka ama sızınde dedıgınız gıbı yunle yapılsa daha rahat gıyılır degılmı..

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin