30 yorum gelmiş

  1. kucukgunes

    ablaaa yine konuşturmuşsun keçeleri… hem nazarlık hemde pano ne güzel. buarada bende başladım keçe çalışmalarına önce minik eşyalar yapıcam sonra snein gibi işi büyütürüm:)

  2. embir

    Nedret ablacım bu harika olmuş. Keçe topları bende en son kuru keçeleme ile yaptım daha kolayıma geldi. Daha hızlı sonuç alınıyor.

  3. fiamma1

    Yine döktürmüşsünüz sevgili neduk:)) Wavvv Wavvvv Wavvv, ellerinize sağlık:) Kuru keçeleme hakkında (top yapımı) bende bilgi edinmek isterim:)

  4. fiamma1

    Gönderin vallahi özledik hem 10marifeti hem de sizin keçeleri:) Bu arada biz de sevgili nalan sayesinde keçelerimize kavuşacağız, az kaldı:)))Benim eller bitti, artık buradayım gözümüz gönlümüz açılsın:)

  5. kondor

    *aaaa bir yumurtacı Neduk vardı ne yumurtalar işlerdi–sorma kardeş onu keçe aşkı aldı elimizden.* Keçe için öyle diyorlar zaten bağımlılık yapıyormuş.–ya o şişede boyardı dimi öyle anımsadım* evet boyardı ya. ama yok artık iflah olmaz diyorlar.– aman be !bağımlılığı bu olsun boşver.

  6. sergun

    çoooook güzel olmuş kesinlikle. ellerinize kollarınıza sağlık.keçeye böyle tablo gibi desenler çok yakışıyor. kedili, geceli olanı da çok beğenmiştim, bunu da öyle..

  7. orece

    cok güzel olmuş. az kaldı bende başlıycam yakında keçeye. inanın yaptıklarınızı gördükçe özeniyorum 10 marifette neye özeniceğimide şaşırıyorum.

Bir Cevap Yazın

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum