Keçeden değişik temalarda kitap ayraçları

-

Keçeden değişik temalarda kitap ayraçları hazırlıyorum. Sadece kendinize özel ve zevkinize göre kitap ayraçları yapabileceğiniz gibi özel günlerde hediyelik olarak dağıtılsın diye de keçe kitap ayraçları yapabilirsiniz. Keçe ile çalışmak zevkli ve kolay çünkü, üstelik çok çok maliyetli de olmayacaktır. Pembe kelebek süslemeli isme özel kitap ayraçları kız bebek doğum hediyeliği olarak, mavi tonlarında gemili ayraçlar ise erkek bebek doğum hediyeliği olarak hazırlandı.
Ya da sevdiğiniz birine eğer futbol meraklısı ile tuttuğu takımın renklerinde bir ayraç yaparak, onu mutlu edebilirsiniz. Aynı şekilde yapacağınız kişinin özel zevklerine uygun figürler, renkler ve ismine özel olarak ayraç modelleri hazılamak da mümkün. Hele de bu insan aynı zamanda bir kitap kurdu ise, o zaman ona kitap ayracından daha güzel nasıl bir hediye verilebilir ki? : )
Siz yapamazsanız ben sizin adınıza yapabilirim. Bunun için bana profilimdeki linklerden ulaşabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Keçeden fiyonklu kitap ayracı yapımı

| | 0 Yorum

Gereken malzemeler: istediğiniz renkte keçe-ayraç-yapıştırıcı. Ayracınıza uygun ebatlarda 3 ayrı keçe kesiyorsunuz. Ortadaki en uzun keçenin ortasına yapıştırıcı sürerek ortada birleştiriyorsunuz. Fiyonk şekline getiriyorsunuz, yapıştırıyorsunuz. Kalan parçayı ortalayarak ortasından yapıştırıp, ayracı arasında kalacak...