Keçeden el yapımı aksesuar çalışmaları

-

kece-telefon-kilif-modelleri
Merhabalar, yeni işlerle huzurlarınızdayım. Bazılarını ilk kez denediğim işlerle geldim bu sefer. Mesela füme renkli kılıf bir e-book kılıfı. Türkçesi nedir bilemedim ama İngilizceyi çok kullanmak istemesem de yaptığım işlerde bazen mecbur kalabiliyorum, bu kılıfın adında olduğu gibi ;) Renk seçimleri ve bu kadar sade olması tamamen sahibesinin isteği. Keyifli okumaları olsun :)

Anahtarlıkları da ilk kez denedim, bir şirketin yurt dışı müşterileri için Türklere özgü bir model istediler, ben de böyle bir anahtarlık oluşturdum. Dediler ki “nasıl sunabiliriz peki bu anahtarlığı”, dedim ki “o en kolay, bize özgü motifler içeren bu anahtarlığı en güzel pazen bir kesede sunabilirsiniz ;)” Çok da güzel bir ikili oldular. Keseyi bağlamak için kurdele yerine kırnap ipi kullandım ki doğallığı bozulmasın temanın :)

Ve yine ilk kez denediğim kitap kılıfı. Gerçi ben güzel bir defter için yaptım bu kılıfı… İlk deneme için de sonuç beklediğimden de iyi oldu çok şükür… Ayrıntılı resimleri de koydum ki, yapmak isteyenlere açıklayıcı olsun. Burada sanıyorum püf noktası kılıfın ebatlarını iyi ayarlamak, benim yaptığım kılıf azcık küçük kaldı, bakınca fark edilmese de yarım cm farkla daha iyi olabilirdi. Defter-kitap kaplar gibi ölçebilirsiniz keçenin ebatlarını, dikiş için yarımşar cm daha fazla ekleyerek… Dantel, inci, yapma çiçekler, fistolar, kurdeleler, düğmeler benim için dünya nimeti :) Ve bu kitap kılıflarında da bu saydığım malzemeler bolca kullanılabilecek şeyler. Yani bu da demek oluyor ki kitap kılıflarına devam :)

Ağaçlı magnetin adını İG’deki dostlar şans ağacı, mutluluk ağacı koydular :) Bu da ilk kez yaptığım bir model. Ve bence de mutluluk veriyor üzerindeki pullar.

Şimdilik benden bu kadar :)

Kalın sağlıcakla…

Youtube Kanalım

Blogum

kecede-agac-modeli

keceden-defter-kiliflari

keceden-gri-kilif-modeli

keceden-hello-kitty-cocuk-cantasi-modelleri

keceden-yapilmis-kirmizi-lavanta-kesesi

gupur-suslemeli-kece-defter-kilifi-modeli

esencan

Bir Cevap Yazın