Keçeden oyuncak bebek

-

kece-oyuncak-bebekler
Merhabalar. Ben burayı çok sevdim ya, bir şey paylaşmadan duramıyorum :) Geçenlerde teyzem torununa oyuncak yapmamı istedi. Elimde de kalıp yok, ama ben kalıp uydurabilirim dedim ve geçtim kağıdın başına, hani ilkokulda bebek çizerdik ya işte onun A4 kağıdı büyüklüğünde olanını çizdim kestim ve kalıbımı hazırladım. Bakalım nasıl olacak diyorum içimden. Keçeye çizip kestim iki tane aynı kalıptan. Sonra battaniye dikişiyle diktim, içini boncuk elyafla doldurdum. Saçı elbisesi ayakkabısı korkutuyordu beni, çünkü normalde hiç dikiş ve el işi bilmeyen birisiydim. Sadece 1 yıl önce bir hevesle keçeye başladım o kadar. Elbise için ölçü alsam da nasıl üzerine göre dikeceğimi bilmiyordum. Ben de uzun bir dikdörtgen kesip, uzun olan kenarlarını birleştirip diktim, bir de üst yanlardan kol çıkacak kadar hafifçe kestim, omuz kısmını diktim ve boğaz kısmını dikişle büzdürdüm. Elbisedeki potluğu da kemerle kaybettim. Çizmesini de kafama göre çizdim içine boncuk elyaf doldurup ayağına takıp diktim. Yani bu bebeğin neredeyse tamamı doğaçlama oldu… Keşke bunları şu an yapıyor olsaydım her aşamasını fotoğraflardım sizler için. İnşaallah önümüzdeki çalışmalara artık :) Diğer modellerim için hepinizi grubuma beklerim. İşte grubum :)

kece-oyuncak-bebekler-2

Bir Cevap Yazın

Kecella hobi

Tipik bir ev hanımı :) Hobi olarak keçe işine başlayıp daha sonra işleri ilerletip bebe takımlarına ve geri dönüşüme de el atmış işini aşkla yapan bir kadın. :) Keçeden yeni şeyler denemeyi ve üretmeyi çok seviyorum.

Keçeden üç boyutlu çilek yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kurabiye yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden erkek çocuk yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden sarı kuş yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden pembe kuş yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden minyatür ibrik yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kuzu yapımı

| | 2 Yorum

Keçeden ayıcık yapalım

| | 0 Yorum

Keçeden inek yapalım

| | 0 Yorum