Pazartesi, Aralık 5, 2016

15 YORUMLAR

  1. Yaptığınız bu işe, (adını bilmiyorum kusura bakmayın) bayılıyorum. Çok güzel şeyler çıkıyor ortaya. Denemek istiyorum ileriki zamanlarda. Elinize sağlık.

  2. Çok güzel bu da.Sanat evi sahibi Şiir hanım’ın daha önce İstanbul’daki Atölye Mozaik’le bir ilgisi var mıydı? Beste adında bir kardeşi var mı? Fotoğraflardaki sakallı, yaşlı beyefendi babaları mı?Künyesini çıkartacakmışım gibi oldu ama…

  3. ablacım çok hoş ve zengin duruyor çok zevkli bir hatunsun valla :) kağıtlarlamı yapılıyor acaba?ellerine sağlık marmariste yaşasaydım bende uğrardım linkte bulunan yere ama ne yazıkki..

  4. Bloğunuza da yazdım, yapım aşamaları çok iyi anlaşılıyor ama bir de şu kağıt boncukların nasıl kesildiğini, kaç cm olduğunu ve ne ile yapıştırdığınızı anlatırsanız süper olacak.

  5. sesiber diyor ki;Sabredin, yapılışı yolda, geliyor:)

    Bunları yaparken sevgili neduk un gösterdiği sabırdan sonra biz pek tabii bekleriz sesiber:))muhteşemlerrr..

  6. oof of hepsi harika inanılmaz güzeller nedert abla her zaman ki gibi döktürmeye devam ediyorsun allah daha bol hayırlı kazançlar versin

  7. Tamam işte bu hanım bahsettiğim Şiir hanımmış. Kendisi görümcemin vitray hocasıydı. Bizim kursun ahşap boyama hocası da ondan ders almıştı. Malzemelerimi görümcem vasıtasıyla Atölye Mozaikten aldırıyordum. Babaları, fotoğraftaki sakallı, güleç beyefendi bizim kursumuza gelmişti ve benim yaptığım Türk motifleriyle bezeli bir çalışmayı görüp, çok beğenmişti. Çok donanımlı bir bayan gerçekten.

  8. Tuttum ve deneyeceğim. Aynayı değil ama o haddim değil, sadece boncuk yapmayı deneyeceğim. Teşekkürler ve ellerinize sağlık :)