KELEBEK AYNA

-

Siz benim aynalarımı da görmediniz.Bundan da kendime ayıramadım. Sebebi burada.

15 yorum gelmiş

  1. sserapp

    Yaptığınız bu işe, (adını bilmiyorum kusura bakmayın) bayılıyorum. Çok güzel şeyler çıkıyor ortaya. Denemek istiyorum ileriki zamanlarda. Elinize sağlık.

  2. sesiber

    Çok güzel bu da.Sanat evi sahibi Şiir hanım’ın daha önce İstanbul’daki Atölye Mozaik’le bir ilgisi var mıydı? Beste adında bir kardeşi var mı? Fotoğraflardaki sakallı, yaşlı beyefendi babaları mı?Künyesini çıkartacakmışım gibi oldu ama…

  3. merytolg

    ablacım çok hoş ve zengin duruyor çok zevkli bir hatunsun valla :) kağıtlarlamı yapılıyor acaba?ellerine sağlık marmariste yaşasaydım bende uğrardım linkte bulunan yere ama ne yazıkki..

  4. sserapp

    Bloğunuza da yazdım, yapım aşamaları çok iyi anlaşılıyor ama bir de şu kağıt boncukların nasıl kesildiğini, kaç cm olduğunu ve ne ile yapıştırdığınızı anlatırsanız süper olacak.

  5. gonuldenele

    sesiber diyor ki;Sabredin, yapılışı yolda, geliyor:)

    Bunları yaparken sevgili neduk un gösterdiği sabırdan sonra biz pek tabii bekleriz sesiber:))muhteşemlerrr..

  6. nrhnmrl

    oof of hepsi harika inanılmaz güzeller nedert abla her zaman ki gibi döktürmeye devam ediyorsun allah daha bol hayırlı kazançlar versin

  7. gulseyhan

    sevgılı nedukcum bunlar harıka bende yapmak ıstıyorum boncuklar nasıl oluyor onuda anlatısanız cok sevınırım sevgıler

  8. sesiber

    Tamam işte bu hanım bahsettiğim Şiir hanımmış. Kendisi görümcemin vitray hocasıydı. Bizim kursun ahşap boyama hocası da ondan ders almıştı. Malzemelerimi görümcem vasıtasıyla Atölye Mozaikten aldırıyordum. Babaları, fotoğraftaki sakallı, güleç beyefendi bizim kursumuza gelmişti ve benim yaptığım Türk motifleriyle bezeli bir çalışmayı görüp, çok beğenmişti. Çok donanımlı bir bayan gerçekten.

  9. benz

    Tuttum ve deneyeceğim. Aynayı değil ama o haddim değil, sadece boncuk yapmayı deneyeceğim. Teşekkürler ve ellerinize sağlık :)

Bir Cevap Yazın