kıl testere ile….

-

Bu kuşlar kıl testereyi kullanmanın zorlluğundan ne zamandır bekliyor arşivimde. Kartona yapmak istemedim. Ahşap olsun sağlam-güzel olsun istedim.

Nihayet yağmurun bardaktan boşalırcasına yağdığı gün elime aldım testeremi.Bir tane numunelik yapar bırakırım diye başladım. Zaten başlamamla bileğim de ağrımaya başladı. Bir de testeresini koparttım yaparken. Ama nasıl olduysa bırakmadım ve hepsini tamamladım kuşlarımın. (7 tane) Ay ne mutlu oldum bilemezsiniz….

7 yorum gelmiş

  1. sdmcr

    Merhabalar, Uzun zamandır sitenizi takip ediyorum. Nacizane bende kendi evimde bişiler yapmaya çalışıyorum. Ancak sizin yaptıklarınıza hayran kalmamak mümkün değil. Ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar gerçekten.

  2. turkuazft

    hiç denemedim ama çok zor görünüyor elinize sağlık çok güzel olmuş boyanmış hallerini bekliyorumsevgiler

  3. Bunlar, kuştan ziyâde, balığa mı benzemiş acaba ? :) Sakın istihza ettiğimi zannetmeyin, yan bakınca balığa da benziyor, balık versiyonunu da ben mi yapsam ?

  4. adadenizi

    sdmcr ne güzel bir yorum bu böyle. Çok teşekkür ederim:))turkuazft teşekkürler. Siyaha boynacakları için bekliyorlar hala. Elimde siyah boya yoktu da…kadirefendi benzetebilirsiniz. Sorun yok bence. Balık da kestim onu da paylaşırım bir ara karşılaştırırsınız….

Bir Cevap Yazın