Kilden kedili kolye modelleri

-

Bundan yaklaşık 1.5 yıl önce oldukça sıradan bir günde can sıkıntısı sonucu ortaya çıktı kil kedisi.
Aynı sizin gibi zamanı değerlendirmek, anı biraz daha eğlenceli kılmak için nasıl örgü ördüyseniz, nasıl iğne ve iplikle harikalar yarattıysanız biz de kili seçmiştik o gün. Bol bol yoğurduk kili, sevdik, hikayeler anlattık. İçimizdeki kedi sevgisini derinden hissetmiş olacak ki bize kilden kediler vermeye başladı. Dürüst davranalım en sevdiğimiz kısım o en ince fırçayı alıp en güzel renklerden kedi işlemek oldu. Zaten hep farkındaydık kedilerin ne kadar eşsiz ve güzel olduğu. Bu da yansıdı zaten işlere. Yarı çapı 3 ve 5 cm arası olan killere kediler işlemeye başladık. Sonradan kocaman tabak kediler de yaptık isteklere göre. Broş yapmak fikri geldi ardından ve en son bileklerimizi de yaptık ve yapmaya devam ediyoruz.

Ama bizi en çok etkileyen kedisini kaybetmiş insanların bizden özel sipariş istemeye başlamaları oldu. Özel sipariş almak zordu çünkü pisilerin oldukça net ve ön profilden fotoğraflarına ihtiyaç duyuyorduk ama kedileri hayatlarını kaybetmiş olduğu için o tip fotoğraflar bulamıyorduk. Asla kırmadık o istekleri bir şekilde yaptık o siparişleri. Mesela Misbon bu örneklerden birisiydi.

Kocaman bir tabak olarak tasarladık. O güzel yeşil gözlerine de hayran kaldık. Bir de hala bizimle olan ama sahibinin koynunda taşımak için kolye olarak yaptırdığı Pati pisi var mesela.
Biraz aksi bakışlı da olsa oldukça cana yakın olduğunu iletmişti sahibi, biz de inadına güleç ve sakin çizdik.

Hergün elimizden geldiğince, elimizin kiliyle yeni kediler yapıyoruz.
Herkese tavsiye ediyoruz kili, kilin verdiği sakinliği, dinginliği.
Hatta bu hikayeye dahil olmak isterseniz sizi de bekliyoruz.
Hikayelerinizi dinlemek istiyoruz.

Kilden kediler... En az 3 kedi dediğimiz bugünlerde biraz konu üzerine düşündük. Dedik ki her yerde hep aynı şeylerin üzerinde hep aynı kediler var! O zaman, bu kadar kendine has canlıları en doğru şekilde çizmek, göstermek gerek. Bizde oturduk elimizin kiliyle kediler açtık. Onları teker teker inceledik, en ince fırçalarla ince ince işledik kedileri. Kolyelerini yaptık, broş olarak tasarladık hatta en son kedili bilekleri ürettik. Size de kendize en yakın bulduğunuz kediyi seçmek kaldı.

Bir Cevap Yazın