Kırkyama Yatak Örtüsü

-

Bir kursiyerime kırkyama tekniği ile yaptırdığım yatak örtüsü. Bu örtüyü yaparken elinde kalmış küçük kumaş parçalarını değerlendirdi. Sadece zeminine astarına ve elyafına para verdi. Maliyeti 20TL civarında. Sizlerde ucuz maliyetle böyle şeyler yapabilirsiniz. Yeterki isteyin. Bakalım beğenecek misiniz?

28 yorum gelmiş

  1. tuffe

    Of of nefis olmuş.Maliyeti az olabilir ama sırf emek bu.Milim milim hesaplanıp günlerce uğraşılmıştır.Bir de öğrenmek için harcanan zaman var.Böyle cıvıl cıvıl işlere bayılıyorum.Kursiyerinizin ellerine sağlık.Hocası çok iyi öğretmiş:)

  2. Yamali bohca

    günesedogru teşşekkürler. İltifat etmişsiniz. kriizantem, gulenbayan sizede tekkürler. Ayrıca gulenbayan bekle ne yatak örtüleri gelecek.

  3. celebi74

    çok güzel..öğrencinizin ellerine sizinde yöneticiliğinize sağlık :))bayıldığım birşeydir kırkyama.. hem harika bir emek, hemde de değerlendirme sanatı..

Bir Cevap Yazın

Masa örtüsüne dantel şerit dikimi

| | 0 Yorum

Geçenlerde bir kumaşçıya yolum düştü, ucuz ve güzel kumaşları görünce dayanamadım. Özellikle aşağıda sandalyede gördüğünüz kumaşın dantel gibi şeritleri çok hoşuma gitti. Bu şeritleri aşağıdaki gibi keserek masa örtüsünün kenarlarını...