Perşembe, Aralık 8, 2016
Kırmızı beyaz keçeden kalp yastık modelleri

0

kalp yastık modelleri
Sevgililer Günü için hazırladığım kırmızı beyaz renklerdeki kalp yastıklarım. Tamamını elde hazırladım. Gelen isteklere göre üzerlerine beyaz keçe ile isimleri ekledim. Her bir yastığın üzerindeki görsel tasarım tek ve özel. Bu şekilde çok eğlenceli oluyor. En: 37 cm. boy: 35 cm. içi boncuk elyaf dolgulu. Kumaşların renk verip vermediğini bizzat yıkayarak denedim. Ancak yine de beyaz renk keçeye özen göstermek gerekebilir. Bunun çözümü için beyaz renk keçeyi mümkün olan en az miktarda kullanmaya çalıştım.
TV’de film izlerken ille kucağımıza bir yastık aldığımız çok olmuştur. Romantik aşk filmlerini izlerken kucağınızda bu yastıklardan birini aldığınızı hayal edebiliyorum. Biraz gayretle bu yastıkları sizler de kolayca yapabilirsiniz.

kalp yastık modelleri

kalp yastık modelleri

kalp yastık modelleri
Diğer işlerim fb sayfamda.

Paylaş
mine balaban
Kişiye özel, bebek, çocuk odası süsleri, yastıklar, ev aksesuarları üretmekteyim. Ürünlerimin tasarımları bana ait olup keçe ve kumaş ile çalışıyorum. Her bir ürünümü kendim satın alıyormuş gibi titiz, temiz, kullanışlı, özenli, sade ama şık, mümkünse çok amaçlı kullanılacak şekilde üretmekteyim. Ürünlerimi yakından gören pek çok kişi ve el sanatları öğretmenleri kaliteli çalışmamı taktir etmekteler. Satın alan kişiler çevrelerine gönül rahatlığı ile tavsiye etmekteler. Sigara kullanmadığım gibi çok sevmeme rağmen evcil hayvanım da yoktur. Sevgi ile üretilen her iş güzel olur düşüncesindeyim.