Kızgın tavuk, tahta çanta

-
çanta
Öncelik dikiş nakışta olmak üzere pek çeşitli konularda yaratıcı fikirlerini sergilemiş Amy Karol blogunda. Özellikle elbise ve etekler kendine hayran bıraktırıcı bence. Sadece resimdeki tahta çanta değil; burada sütyenden çanta, burada gizli bölümü olduğunu çaktırmayan küçük çanta, burada bahçe önlüğü dikimi gösteriliyor.

17 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    sevgili shane kardeş,şimdi bu kızgın tavuk nedir acaba?merakımı celbetti..tahta çantanın kendine has ismimi dir acaba?sitede bu tahta çantayı bulamadım..acaba bu tavuk çok kızgın da kızıp gittimi bi yerlere?? tavuk dedim de gece geç saat olmasına rağmen aklıma çerkez tavuğu düştü..neyse ben hemen kaçiim..ii geceler.

  2. shane

    @saatoniki, kızgın tavuk sitenin ismi: angry chicken. ondan koymuşum o başlığı. tahta çanta ise sanırım zaman geçtikçe yine gerilere düşmüş zira bu haberi de sitenin ilk zamanlarında yazmış idim.

  3. saatoniki

    shane ,bak bu gerilere düşmüş konuları hep ben gündeme alıyom tekrar..bu bakımdan bi şiltle takdir edilmeyi de beklemiyo diilim..:)) …bi çikolata da olur hani..

  4. sefa97

  5. saatoniki

    valla efendim üzerinize niye alındınız anlamadım sefa97 kardeş? sitenin saygıdeğer editöründen bekledik bi şilt..ama o da saolsun hiiiiiç kaale almıyo benii..ama gene de saol kapak mapak idare ederiz..hiç yoktan iidir..kapağın yanında da bi kilo kadar kayısı olsa güsel olur hani… dimi? ..

  6. shane

    @saatoniki, teşekkür ederiz efendim eski konuları gündeme taşıdığınız için. artık sizden yorum dışında haber de bekleriz.

  7. kondor

  8. TGT

    ne oldu aldınmı madalyanı yanı ilaki bişey diyecekler ne olmus yanı sen oraya girmişin konu dusmus hayda ya ne bu şimdi saatoniki kardes dur ben sana bi madalya yapayım hemen arada da sefa kardese bir daha bu tarz cıkıslar yapmayalım o narin bir insan incile bilir ben yok ken tabi yuru sefa kardes kim tutar seni arkanda ben varım sefa kardese yazdıgın yazının içinde de suda gozden kacmıyor değil hani saatoniki kardes sanki hafifden bir editörlerin nedesem gözemi girmeye calışıyon baska bişey midir nedir .

  9. shane

    bir vesieyle zamanda geri gittim ve 10marifet’in ilk yazısı ile yeniden karşılaştım :) dile kolay, 2006!

  10. shane

    sağolun arkadaşlar, doğumgünü kutluyormuşuz gibi hissettim kendimi :) ama dile kolay, taa 2006’da yazmışım 10marifet’in ilk yazısını! sonra 2007’de saatoniki gelmiş olan yorum yapmış. beraber tarih yazdık resmen :)

Bir Cevap Yazın

shane

Tahta dil çubuğundan yakma kitap ayracı

| | 0 Yorum

Ahşap üzerine yakma sunum tahtası

| | 0 Yorum

Ahşap yakma motifli kitap ayracı

| | 0 Yorum

Baykuşlu ahşap sunum tahtası

| | 0 Yorum

Ahşap yakma yazı nasıl yazılır?

| | 1 Yorum

Ahşap üzerine dekoratif yakma resim

| | 1 Yorum

Ahşaptan minyatür motor yapımı

| | 0 Yorum

Ağaç dalından çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap boyama minyatür evler

| | 5 Yorum

Ahşap minyatür işlerim

| | 0 Yorum

Ahşap yakma pano nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Ahşap maket gemi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kıl testere oymalı raf

| | 4 Yorum

Ahşap soyağacı

| | 0 Yorum