Kokoş, çılgın, bakımlı çantalara hatta pantolonlara aksesuar :))

-
Keçe...
Keçe…

Eveett.. Bunlar da çanta süsleriimm… Aynı zamanda pantolon ya da kemerinize de takabilirsiniz… Özellikle kot pantolonlara. Ben şahsen bizzat kendim denedim güzel durdu, tavsiye ederim:)) Hadi buyrun, kapıda kalmayın:))

Keçe...Üzerini tel ve boncuklarla çalıştım...
Keçe…Üzerini tel ve boncuklarla çalıştım…
Keçe...
Keçe…
Keçe...
Keçe…
Zeytinburnundaki dericilerin çöpe attığı parçalardan...Kestim ,biçtim,diktim..
Zeytinburnundaki dericilerin çöpe attığı parçalardan…

39 yorum gelmiş

  1. ben bir kaç gündür yazı gönderiyotum ama nedense yayınlanmıyor. yapmam gerken her şeyi yaptım sanıyorum.acaba yapmam gereken başka şeyler mi var.

  3. yok yaa ben bittim bunlara bittim ki ne bittim yaa, off çok güzeller..ırk ayrımı yapmayalım arkadaşlar, hepiiciği pek güzellben de keçe istiyorum, tel istiyorum istiyorum da istiyorummm

  4. Ben de keçe istiyorum, metrelerce.Yakında eminönüne giden varsa keçe ısmarlayacağım, bilginize.Yakazam şeker gibi, cıvıl cıvıl, yemelik bunlar, ellerin dert görmesin.

  5. Ama olmuyorkiiii Bizim Ankara’da (nerden bizim oluyorsa!!) Eminönü yokkiiii.Ama yarıyıl tatilinde gelcem İstanbul’a.O zaman şu çöplüğe bende bi bakayım bari.

  7. Uffff ya nasıl canım çekti şimdi.Ben kendimi o parça derileri toplarken utangaç değilde deliye dönmüş gibi hissediyorum yapabileceklerim gözümün önünden geçtikçe iştahlanıyorum hatta bana birinin dur demesi gerekiyor.

  9. ya çöplük dediğime bakma..ama adamların çöp diye attıkları parçaları görsen var ya deli olursun demek ki:)

  10. İstanbul Nişantaşında sırf keçe ile yapılmış ürünler satılan bir mağaza varmış.Dergilerde görmüştüm.Hiç giden oldu mu oraya.Belki onlar metrelerce keçe bulabileceğin bir yer biliyorlardır.

  13. Sesiber sen herhalde ince temiz keçe arıyorsundur.Burda kalede çok keçe var ama kalınlar.Bu takılarda kullanılanlardan değiller yani.

  14. Ne kadar kalın ve ne renklerde? Kalın daha çok istiyorum, tavşan kulağı yapılacak, dik durması lazım.

  15. Baya kalınlar ve birçok renkte var.Ayrıca ben bir siteden kutuyla almıştım içinde kalınlarıda vardı.

  16. Tam adres verebilirsen sipariş vermek isterim Ganeja. Hafta sonu Ankaraya gidebilirm, gidemesem de teyzeme sipariş veriririm. O bahsettiğin site hangisi?

  17. Eğer teyzen burdan samanpazarından alacaksa alırken teniz olmasına dikkat etsin.Gelirsen bende beklerim :)

  19. Evet.bende çok severim en son ne zman geldin bilmem ama baya değişti oralar.Heleki gezdikten sonra kale de bir de türk kahvesi içtinmi tamamdır.

  20. Ankaraya yakında gedlim de Samanpazarına en son geçen sömestr geldim. Koşturmaktan kahveyi ancak Kızılayda içebildik ama.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum