Kristal taştan kalp süslemeli bebek zıbın seti

-

Kristal taştan kalp süslemeli bebek zıbın seti kızlar için hazırlandı. Sürekli erkek bebekler için yaptığım paylaşımlardan sonra artık minik prensesler için bir paylaşım yapmayı tercih ettim. Işıl ışıl kristal taşlı kalp ve pudra renk dantel süslememiz ile oldukça zarif bir zıbın seti olduğunu düşünüyorum.

5 parçadan oluşan set içerisinde kız bebek için üst ve alt zıbın, önlük, eldiven ve şapka mevcut.

Yapmak isteyenler için fikir olması adına kısaca bir tarif de yazayım.
Kristal taş tabakadan kalp süslemeyi özenle kestik, tulum üzerine danteli diktik ve daha sonra inci süslemeyi tulum üzerine sabitledik. Sonrasında kristal taşlı kalp süslememizi de monteledik. Aynı işlemleri şapka, eldiven ve önlük için de uyguladık.
Şapka, eldiven ve önlüğün kenarlarına geçilen dandel güpürler ve sıralı inciler ayrıca cici oldu gerçekten de. Pembe saten kurdelenin ortasına da minik bir inci yerleştirmeyi unutmadık.

Kristal taş kalp süsleme, pudra dantel, çift sıra inci ve pudra renk fiyonklar ile özenle süslemesini yaptığımız kız bebek zıbın setimiz, isteğinize ve konseptinize uygun olarak pembe, fuşya, mor, beyaz, mint yeşili, somon, kırmızı vs. renkleri süslemede tercih edebilirsiniz.

Fikir arayışında olanlar için yardımcı olabildiğimi umuyorum.

Herkese kolay gelsin.

Bana profilimden ulaşarak diğer doğum ve lohusa aksesuar modellerime bakabilirsiniz.

Bu da modelimizin yakın çekim fotoğrafı :)

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

Anne bebek pembe hastane çıkış takımı

| | 0 Yorum

Teddy ayıcıklı erkek bebek tulum takımı

| | 0 Yorum

Ebeveyn ve çocuk aile seti

| | 0 Yorum

Abla kardeş takımı

| | 1 Yorum

Mint yeşili hastane çıkış tulum seti

| | 0 Yorum