KÜÇÜK SANDIK

-
Küçük Sandık
Küçük Sandık

Bu çalışma mdf ile yapıldı.Zımparalama,boyama ve vernikleme işleminden sonra süslemeleri yapıldı. Deri ve metal malzemeler görüldüğü gibi zevke göre kullanıldı.Diğer açılardan görmek için

ufudik

12 yorum gelmiş

  1. ufudik

    Evet Noblesse. :))) Yine link verememeişim arkadaşlar. Çok özürdilerim. aysaatleri.blogspot.com Bu sorunu en kısa zamanda çözümlemem lazım.:(((( Çok üzgünüm.

  2. kriizantem

    Harika olmuş, di,ğer deri çalışmalarınız gibi. Bu üstüne yaptığınız pıt pıtları nerden alıyorsunuz? Üzerine takması kolaymı pıtpıtı?

  3. ufudik

    Bu pıt pıtları deri malzemeleri satan yerlerden alıyoruz.Üzerine monte edilmesi çok kolay Kriizantem. Küçücük bir çekiçle ve küçük bir darbeyle deri hemencecik tutuveriyor. Derinin tüm havasını değiştiriyor. Deri bilekliklerde de kullanmıştık onları.Teşekkürler arkadaşlar. ….

  4. ufudik

    Asyayaren’ciğim, çok çok teşekkürler. Ben neden bunu yapamıyorum anlamadım. Bazen oluyor.Bazı yazılarımda çıkıyor bazılarında olmuyor. Ciddi yardıma ihtiyacım var. :((((Şimdi de bloğumu açamadım. İyi mi? :))))

  5. ufudik

    Ben Ufudik….Burada bir ciddi adres karışıklığı yaşadığım için adım aysaatleri olarak çıkmış. Tüm arkadaşlara duyurulur. O benim.: Ufudik , nam-ı diğer Ufuk…”Çok teşekkürler hayatım” diyen de benim yani .. :))))

Bir Cevap Yazın