Kumaş erzak torbaları

-

kumas-torba-modelleri-1
Kumaş erzak torbaları ısınan havalarda, kaloriferli evlerde sıcak mekanlarda ya da mutfaklarda en büyük ihtiyaçlardan biri. Baklagilleriniz hava alsın bozulmasın istiyorsanız plastik torbalar, poşetler yerine bez torbalar tercih ediniz. %100 pamuk doğal kumaşlardan hazırladığımız  erzak torbalarını seveceğinizi umduğumuz aplikelerle renklendirdik. Hem mutfaklarınız renklensin, hem de baklagilleriniz tazeliğini korusun. Kelebek aplikeli boncuklu erzak torbalarımız.
Kordonlarını her zaman yıkanmaya dayanıklı olsun diye pamuklu kumaştan yaptığımız erzak torbalarımız istenilen ölçülerde hazırlandığı gibi 25*35 boyutları 2-3 kiloluk erzaklarınız için ideal boyutta. İster asarak kullanın, ister dolap içlerinde tercih sizin.
Bu yılın en sevilen modeli muhabbet kuşlu erzak torbalarımız ve yuva yapmış kuşlu torbalarımız. Muhabbet kuşları yastıklarından sonra sevgi dolu muhabbetli bereketli sofralar olsun diye erzak torbaları hazırladık. Yine %100 doğal kumaştan, aplikeleri poplin kumaştan kurdeleli ve boncuklu. Kuş yuvası çuval kumaştan boncuklarla süslü.

kumas-torba-modelleri-5

kumas-torba-modelleri-6
En sevilen erzak torbalarımızdan bir model de filli erzak torbaları..
Büyük erzak torbalarımızdan sonra şimdi de kuruyemişleriniz için küçük erzak torbaları hazırladık. Filler evinize uğur getirsin, eviniz renkli sofralarınız bereketli olsun.

Tasarımlarımı görmek ve siparişleriniz için instagram, ve blogumu ziyaret ediniz. Mutlu, bereketli rengarenk sofralarınız olsun..

kumas-torba-modelleri-2

kumas-torba-modelleri-3

kumas-torba-modelleri-4

kumas-torba-modelleri

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

rengarenkoku

Uzun yıllar bilişim sektöründe çalışan matematikçi,işletmeci ve bilişim uzmanıyım.Tüm hayatım boyunca resim sanat ve tasarımla uğraşmaya devam ettim.Emekliliğimden sonra home ofis mesleğimi sürdürürken tasarımlarımı da internetten, istek üzerine paylaşmaya başladım.Amacım hayatımızdan sentetik plastik sağlıksız ham maddeli kumaşları çıkartmak için sadece sağlıklı kumaşlardan tasarımlar yapıp bunların yaygınlaştırılmasını sağlamak, üretimde ev hanımlarından destek alıp, onlara da destek vermek..

Erzak torbası dikimi

| | 2 Yorum

Gömlek şeklinde kumaş poşetlik

| | 0 Yorum

Pembe desenli poşetlik

| | 0 Yorum

İstanbul desenli poşetlik

| | 0 Yorum

Bebek şeklinde kumaş poşetlik

| | 0 Yorum

Poşetliğini kendin yap!

| | 3 Yorum

Mutfaktaki sevimli yardımcılarım

| | 0 Yorum