Salı, Aralık 6, 2016

Kurabiyeli Hediye

54

kutu kaplama
Sürpriz olarak güzel bir hediye hazırlamaya karar verdim :) Aslancık beni temsil ediyor, burcum aslan olduğundan :P Arkadaşımın bir gün, “Senaat sen kurabiye yapmayı biliyor musun?” diye sormasıyla aklımda kalmış oldu ona kurabiye yapmak :) Kurabiye severe uygun bir hediye olmuş oldu ve çok beğendi :) Sevdiklerime sürpriz hediyeler hazırlamayı seviyorum :)
Kutuyu kettle kutusunu kaplayarak yaptım, kapağını ise ayrı bir kartondan kesip aynı kağıtla kapladım. En üstte kendi yaptığım kurabiyeler ve onun altında kumaşlarla kaplayarak yaptığı Yin-Yang defteri var :)

kutu kaplama

kutu kaplama

kutu kaplama

kutu kaplama

kutu kaplama

54 YORUMLAR

  1. Bana mı göndereceksin yoksa :) O aslancıkta bakarken içine düşsün hepsini birden gönder ama :)
    Hakikaten sen kurabiye yapmayı biliyor musun :) (Bak ben de sordum o kutudan haketmiş oldum:) ) Kurabiyeler ayrı güzel görünüyor defter ayrı harika… 10marifete ismine yakışır hobi sevdalılarından birisin gerçekten de :) Ellerine kollarına sağlık senaat :)

  2. Bu arada sadece ben de mi hata var yoksa tüm eklentiler 1 yorumla başlıyor ama yorum olmıyor :) ben bir tane yazınca iki oldu şimdi üç olacak yorumlar :) Kesin bende oluyor sadece :)

  3. harikasınız, o kadar güzel bir hediye olmuş ki!

    @senayatilgan; sadece sizde değil ama zaman zaman görülen bir durum bu. karışık da bir sebebi var. çözmeye çalışıyoruz bakalım, çözülecek gibi.

  4. aslan burcunun tüm gösterişi yansımış hediyeye. kutu ayrı güzel kurabiyeler ayrı güzel:)şirinlerdeki şakacı vardı hep güzel hediye kutuları verirdi senin kutuları görünce hep şirinlerdeki şakacıyı hatırlıyorum:) tabi şakacının kutusu hep patlıyor du :)

  5. yaptıkların yüzünden yakının agelip oraya yerleşcem :)
    bu ne kadar özverili bir hediye :) sunum karttaki yazın düşüncen herşeyinle çok incesin :)
    ellerine sağlık

  6. Hmmm galiba kurabiye yapmayi biliyorum senayatilgan :D ama sen keske baska bisey yapabiliyormuyum diye sorsaydin. Kirabiye yapabildigimi herkes ogrendi artik ve sen de gordun :D hmmm pasta falan yapabiliyormuyum ben acaba :p :D

  7. tesekkurler zulaltan :) bence her yasta cizgi film seyredebilmek cok guzel bisyey :D seyredince hmmm dedim cok hediye yaptim ama patlayanini hic yapmadim,bir gun ondan da mi yapsam :p :D

  8. tesekkur ederim yagmuryurek bence de yakinlarda olmaliydik :) yapiklarimi begenen birine hediye hazirlamak ayri zevkli ve mutluluk verici oluyor :)

  9. yaparsınız yaparsınız, çatlayanını da patlayanını da, her türlü yaparsınız. sizden beklenir :)

    çizgi film izlemeyi asla bırakmamak lazım :) benim kızım da çok seviyor şirinler’i…

  10. bende hayal ettigimde un patlamasini eglenceli geldi zulaltan ama surtina patlayana eglenceli gelir mi yoksa beni pisman eder mi bilemedim :D

  11. fotograflamaya calisirim yagmuryurek :) genelde bisey yaparken bin kere fikir degistirip farkli hale sokuyorum o yuzden fotograflamakla cok ugrasmiyorum. Resim cekicem sonra yine bozup degistiricem tekrar resim cekmek lazim :D bunu defalarca yaptigim icin bide fotografamaya usenmis oluyorum :D

  12. canim harikasin yaaa bende senin gibi kutu kaplamaya bayiliyorum bu yuzden surekli seni takip ediyorum :D senaat biseyler yapsada kopya ceksem diye :D arayi cok acma canimm ekle yeni seyler beni kutu kaplamaya tesvik ediyorsun :D

  13. cok sevindim ceylan123 :) benim icin en kolay ve en eglencelisi kutu kaplamak.bazen kutulari kendim de yapiyorum :) yenilerini hazirliyorum,simdi sirada onlari paylasmak var,umarim begenilir onlarda :) yaptiklarinizin siz de resimlerini cekin ve paylasin ben de sizi takip ediyor olucam :)

  14. evet kutulari da kendim yapiyorum. Dediginiz gibi kapaklarin olcusu onemli :) birkac denemeden sonra cozersiniz bence o durumu :)

  15. Ya çok çok beğendim… Kurabiyeler harika gözüküyor ama defter muhteşem olmuş. Ayrıca ayrıntıları önemsediğim için renkler, kurdelenin seçimi, kırmızı not kağıdına kontrast renk olarak yeşil kalp kullanman hepsi ince bir zevkin ürünü bence. Ellerine sağlık gerçekten. Arkadaşın çok şanslıymış :)

  16. çok doğru söylüyorsunuz. ama yinede detaylara önem vermeye devam edin derim çünkü ne kadar dile getirilmese de bütünü güzel yapan küçük detaylardır… :)

  17. ayyyyy ben bunu nasıl kaçırmısım yaaaa……:((sanırım yaslılık belırtılerı bunlar ben buna yorum yapmıştım ama bizim sayfada galıba:)))bundan bende ısterımmmmmm..:::)))))))