Magnum Çubuklarından Sabunluk

-

Çubukları silikonla yapıştırarak sabunluk yaptım.Aralıklı olduğundan fazla su buralardan sızar diye düşündüm.Bu hali hoşuma gittiği için ve kaygan olmasını istemediğimden boyaladım.Dikey olan iki parcanın üzerlerine birer yane daha yapıştırdım ki yüksek dursun.Sabunluk haricinde başka bir amaçla da kullanılabilir bu altlıklar.Yazlıklarda yaza uygun bir ayrıntı.

16 yorum gelmiş

  1. farfin

    harika olmuş ellerine sağlık,şurada dondurma çubuğu etkinliği yapmaya karar vermiştik sende katılırsan çok sevinirim,benimde magnum çubuklarından yapılacak çok cici bir fikrim vardı,ama bunu görünce fikir değiştirir gibi oldum inan:)

  2. sari melek

  3. dilsu

    çok güzel olmuş nihale de çok hoş olur bu çubuklarla ben de biriktirmeye başladım dondurma çubuklarından etkinlik için

  4. glin

    Bir aşçı tanıdığımdan öğrenmiştim.pizza servis tahtalarını bir gece sıvı yağda bekletiyorlarmış,sonradan pizza yağı tahtaya çıkıp lekeli görünmüyor.belki çubukları bu yöntemle üzerindeki lekelerden arındırabiliriz.rengi de koyu ahşap olur belki böylece?bu arada fikir çok güzel.tebrikler.

  5. tuffe

    Açıkçası bu kadar güzel yorumlar beklemiyordum.Çok mutlu ettiniz teşekkür ederim.Farfin,tamam varım ben.Elime geçenleri atmıyordum zaten düz olanlardan da epeyce birikti.Bunun için 9 çubuk gerekiyor sadece.Aklınızdaki fikri de uygularsınız,bunu da yaparsınız.sari melek ben teşekkür ederim.Bardak altlığı da olur tabi ve saksılar bahçe veya balkon zeminlerine iz yapmasın diye de kullanılabilir.acemihobici teşekkür ederim.dilsu,küçük çaydanlıklar veya tavalar konulabilir evet fazla büyük değil çünkü.

  6. tuffe

    pinkly teşekkür ederim.banuca,sağolun.sizin kadar olamam tabi ama böyle küçük oyuncaklarla vakit geçiriyorum.glin,bilgi için çok teşekkür ederim.Aslında üzerinde pek leke yoktu, ıslandığı için böyle görünüyor.Kuruyunca geçer ama söylediğiniz fikir çok güzel geldi.uzun süre yağ içinde bekleyince çubuklar yumuşayıp kolay kırılırlar mı bilemiyorum.Denemek lazım.Renginin daha koyu olması güzel olurdu.Sanırım daha sağlamlaşması için vernik istiyor.

  7. tuffe

    Ayrıca deneyecek arkadaşlara sıcak silikon kullanmamalarını tavsiye ederim.Suyu görünce dağıldı çünkü bu.Soğuk silikon veya başka bir yapıştırıcı ve vernik istiyor.

  8. sybella

    Helal olsun çok güzel bir fikir, ayrıca çok da güzel yapmışsın canım. Benim de çubuklardan farklı bir projem! var, birikirse onlardan yapıcam inş. Proje çok vakit yok :D

Bir Cevap Yazın

Simli bantla mumluk yenileme

| | 0 Yorum

Dondurma çubuklarından ahşap maket ev yapımı

| | 2 Yorum

Rendeden küpe organizeri nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Ahşap kasa yenileme

| | 2 Yorum

Mandal ve kağıtlardan yapılmış süsler

| | 0 Yorum

Mandallardan sallanan sandalye yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap mandallardan minyatür masa yapımı

| | 0 Yorum

Fincandan çiçek şelalesi yapımı

| | 0 Yorum

Krem kutusunun dekupajla yenilenmesi

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından renkli çerçeveler

| | 0 Yorum

Deterjan kutusundan kurdele organizeri

| | 0 Yorum

Ruj kutusundan iğnedenlik

| | 1 Yorum

Tatil temalı minyatürler – duvar panosu

| | 2 Yorum