Maket ev-6

-

Evin bütün dış yüzünü,gazete kağıdından yırttığım ince şeritlerle kapladım..

Pencereleri taktım..Çatıyı kapattım…Eşimin traş köpüğünün karton kutusuyla da bacayı yaptım :)

Benim maket ev merakımı,tanıyan herkes bilir…Ne zaman bir maket ev görsem,hemen ilgiyle inceler,pencerelerine gözümü dayayarak,içeriyi görmeye çalışır,ve eğer içeriyi görebiliyorsam,o bomboş görüntü karşısında hemen saçma bir hayal kırıklığı yaşarım….O yüzden bu sefer çok farklı birşey yaptım…Evin içine tamamen strafordan,bir sürü eşya yaptım..(ağır olmasın diye tamamını strafordan yapamam gerekiyordu)koltuklar,mutfak tezgahı,vitrin,yatak,gardrop,sehpa vs.. bunların hepsini strafordan kestim ve gayet basit olarak yaptım…ve evin zemin-duvar kısımlarına yerleştirdim(yapıştırdım)pencerelerde tül perde olmasına rağmen,gözünüzü dayayıp dikkatle baktığınızda,evin içinde olması gereken her türlü eşyanın olduğunu çok net olmasa da görebiliyorsunuz….ve buna şaşırıyorsunuz :)))))

Çatı güzel olmalı…Baştan savma olunca evin de bütün güzelliğini bozuyor çünkü….

Çitlerimiz tamam…Kapının hemen önünde,bir çöp kovası ve hatta bir de çalı süpürgesi olsun mu? :)

O çöp kovasının içine çöp bile koydummmm :)kül tablamı boşalttım… :))))

Ben bu evi çok sevdim :)

Böyle bakarken,içimden koşup o kapının önünü öyle bi süpürümek,hatta yıkamak,çöpü de boşaltmak geliyor :)Sizler de beğendiniz mi?

Bu arada fotoğraf çekimlerim kötü, nedeni de güzelim kameramın bozulmuş olması…Kameram servise gitti,bir süre cep telefonumla resim çekeceğimböyle :(

46 yorum gelmiş

  1. ayme

    figen ablacım bugün senin minyatür evinden sonra kapandım odama. başladım hemen . nasıl özendim, nasıl kıskandım anlatamam.. harikasın..ellerine sağlık. o kadar beğendim kii anlatamam.ayrıca.. münyatür,maketler.. insanı nasıl dinlendiriyormuş.. dünyadan koptum sanki. hala uğraşıyorum arada bi bakıyorum pc’ye. yapmayan,denemeyen şuanki heycanımı anlayamaz.. seni seviyorum:))) bana ilham verdiğin için teşekkür ederim..:)

  2. ssselen

    Çok güzel olmuş çok beğendim.Tahtadan yapılmış ev gibi duruyor.Eline sağlık.Ayrıntılı olarak anlattığın için de teşekkürler,belki ben de yaparım böylece.

  3. Figen abla

    ayme’cik ben sana kurban olurummmmm :))))))peerfelix’cik çok teşekkürlerrrrr :))09ZUZU’cuğum sağolasın ablammmm :)))ssselen’cik teşekkürlerrrrr :))))dolunay82 sağolasın kuzumm :))))niye sevimli oldu anladınız di mi canlar?çünkü şu strafor çok kullanışlı bişey..her şekle bürünüyor..beyaz tutkal ile şahane yapışıyor birbirine..ve çok güzel boya tutuyor üzeri…(sulu veya guvaj boya+beyaz tutkal karıştırıp boyanınca hem kolay tutuyor, hem son derece kalıcı oluyor..hem yüzeyde şahane bir doku oluşturuyor)evet..ben bir strafor manyağı oldum kızlar..valla billa gözüm strafordan başka bişey görmüyorrr :))))

  4. Figen abla

    Noblessecimmm çok teşekkürler bitanem…eğer deneyecekseniz siz de strafor tutkunu olursunuz uyarayım :)))))yirim ben hepinizi birden yirim :)))

  5. firedup

    :) amin hepimizin böyle mutlu mesut kendi halimizde yaşayabileceğimiz evler görmesi dileğiyle. Azıcık aşım kaygısız başım.

  6. Figen abla

    can mavişim teşekkürler :))))yahu yap yap nereye kadar..sonra ne yapacağımı bilemiyorum…acaba bunları biriktirip biriktirip bir yerlere mi yollamalı?

  7. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    buda çok güzel olmuş ama :)))) benim minyatüre sabrım yok utanmadan bide isekte bulunabilirmiyim :))) yada öneri diyelim :) beyaz mobilyalı bir ev mesela :))

  8. hobizu

  9. Figen abla

    mavişim ona buna hediye ediyorum..bi sürü yeğenim var her boyda :))))bulbillecim ben hiç lüks ev maketleri yapmadım..hep orta direk,orta karar, hatta mümkünse bayaa bi FAKİR AMA GURURLU yapıyorum evleri ve eşyalarını :)))) elim lükse gitmiyor :))))anekzuracığım, figenciğim çok teşekkürler…ne güzel..bir de adaşım varmış :)))))kıslar figen benim aramıza geçip dilek dileyinnnnn :))))

  10. Darman

    hep söylüyorum gene yine hep söylüyeceğim harikasın sen figencim yaaa… emeğine-fikrine sağlıkkk… ;)

  11. mineornek

  12. nazesen

    Harika bir ağaç ev gene Figencim.Uludağdaki ağaç evlere benzettim bunu.Köşedeki beyaz eşya satıcısına strafor istemeye gitmeyi ciddi ciddi düşünmeye başlattın beni.Eline sağlık canım.

  13. fiamma1

    Benim gözüm yeni taşınan komşuların çöplerinde:)) belki strafor parçası bulurum atıklar arasında diye… yok yok niyetim boyle evler yapmak değil sadece o ısıtarak düzgün kesimi denemek. Badenin daha yaşı değil bunlarla oynamak, elim alışsın şimdiden:))Bir de içine minik bir lamba koysan nasıl olur? (pilli bir şey)

  14. ayme

    ben de yılbaşında ağaçlara takılan o minik lambaları düşünmüştüm ablacım bu ev için fiamma deyince aklıma geldi bence süper olur..

  15. Figen abla

    alanaycığım,Darmancığım,mavişim,bulbilleciğim,mineciğim,nazesenciğim,fiammacım,farfincim,BynFavori42ciğim,aymecim,çok teşekkürler…ben bunları ufak çocuklara hediye ettiğim için içlerine hiç lamba koymadım..ama şahane bir fikir…haa bir de söylemeyi unuttum…guvaj boya ve beyaz tutkalı karıştırark bunu boyayında,dokusu artık hiç strafora benzemiyor..bambaşka bi zemin oluyor…bu boyama işi çok ilginç ve hoş :)öpüyom ben hepinizi :)

  16. Figen abla

    güneşedoğrucum ben seni çok özlemişim :))))başta pek anlaşamamıştık ama ben şimdi seni de deli gibi seviyom :)))

  17. dolunay82

    senin bu maket ev sevgine bayılıyorum.ne kadar sabırlısın.biz sadece imrenerek bakıyoruz.keşke mimar falan olaymışsın.kimse durduramazmış seni:))

  18. Figen abla

    Allahın dağ başısında yaşayınca, zaman da bol oluyor canlar :))))ne bir aktivite var, ne doğru dürüst bir kurs… :(bir seramik kursum vardı geçen yıl..onu da bu yıl ücretli yapmışlar…ayda 80:TL + aylık çamur masrafı :(gül gibi seramik kursumdan da oldum valla :(boşluktan bunalıma girsem yeridir yani…işte bi tiyatrodur tutturdum şimdi de onunla debelenip duruyorum :))))

  19. olağanüstü olmuş.bende uzuncxa bir süre tüm hobileri denedikten sonra sanırım bunda karar kılacağım.Bu arada straforu tutkalla mı birbirine yapıştırıyorsunuz?sevgiler

  20. kondor

    Ayme yazmaya çalıştığın o mutluluğu nasıl biliyorum ben bi bilsem (tuhaf bi kelime oldu ama)Yalnız bu sefer ki evi bende sevdim hayır öbür yaptıklarınıda sevmiştim bana minyatür olsun maket olsun ama bunda başka bi sempati olmuş.Figen abla yalnız evin içinide yaptım demişsin onları göremiyormuyuz ben bi bişey atladım

  21. figen hanım elinize sağlık çok güzel olmuş. bişi sorma istiyorum. evin pencerelerini neyden ve nasıl yaptınız.

Bir Cevap Yazın

Figen abla

Simli bantla mumluk yenileme

| | 0 Yorum

Dondurma çubuklarından ahşap maket ev yapımı

| | 2 Yorum

Rendeden küpe organizeri nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Ahşap kasa yenileme

| | 2 Yorum

Mandal ve kağıtlardan yapılmış süsler

| | 0 Yorum

Mandallardan sallanan sandalye yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap mandallardan minyatür masa yapımı

| | 0 Yorum

Fincandan çiçek şelalesi yapımı

| | 0 Yorum

Krem kutusunun dekupajla yenilenmesi

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından renkli çerçeveler

| | 0 Yorum

Deterjan kutusundan kurdele organizeri

| | 0 Yorum

Ruj kutusundan iğnedenlik

| | 1 Yorum

Tatil temalı minyatürler – duvar panosu

| | 2 Yorum