Masrafsız Avize

-

elişi çalışmaları “Bu pet şişeleri ne yapsam” derim hep, 5 litrelik pet şişeler için. Bu projeyi gördüğümde mutlaka yapmalıyım dedim ve aylar sonra yapabildim :) Altı üstü pet şişe ve plastik kaşık demeyin. Haydi bakın bakalım benim renkli mutfağımın, renkli avizesine, işte burada.

elişi çalışmaları
Kız kardeşimin yardımıyla yaptık, başlarken çok eğlendik sonra biraz sıkıntılandık ama tamamladık. Biz enginara benzettik ya siiiiz?

deliisibunlar

Merhaba, Mesleği anaokulu öğretmenliği olan ama çocukları doğduktan sonra prof. anne ve ev kadını olmuş şimdilerde el becerisi isteyen ürünlere tekrar sarılmış olan bir bayandır :))

30 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    senenin modası neon renkleri yakalmışsınız görsel olarak çok güzel ellerinize sağlık :) kullanım açısından nasıl ? ampulün ısısı plastiği eritmiyor mu ?

  2. senayatilgan

    Ben avizenin renklerini çok beğenmekle birlikte asıl perdelere ve renklerine vuruldum diyebilirim rengarenk bir mutfakta bu avize eksikmiş iyi olmuş :) Ben de arkadaşların o plastiğin ergimesi sonucu tehlikeli olabileceği konusuna katılıyorum ne bileyim plastik değil de camla çalışılabilir miydi acaba daha mı güvenli olurdu… Çok uzun süreli ışık yakılmayan odalarda süper bir fikir evet :)

  3. ayamaya

    eşim de dün 4 tane 10 lt.pet bidonu çöpe atacakken son anda “ben bunlarla bişeyler yaparım atma” dedim :D adam da bıktı benden “sana bi atölye açacağım en sonunda” dedi :D ayyyy ne güzel olur, çöp ev yerine çöp atölye yaparım artık

  4. deliisibunlar

    Beğenileriniz inanın beni çok mutlu etti, hepinize çok teşekkür ederim yorumlarınız için.Bence mutfak renkleri kaldıran bir bölüüm onun için her rengi kullanmaya çalıştım:) ikinci bir ışığım daha var ona da bunun turuncusunu yapacağım inşallah, malzemeleri dün aldım.Şenaycığım, üzerinden çıkarttığım avizeler camdı ama küçük oldukları için nasıl dururlar bilemedim ama fırsat bulduğum denemeye çalışaacağım.Isınmaya gelince ampul plastikle temas etmediği için öyle bir tehlike doğurma ihtimalini düşünmedim işin açığı :).Bilmem hiç inceledinizmiz ama avizeyi bağladığımız kabloda bir vida şeklinde aparat var, pet şişeyi onun arasına tutturduğumuz için ampulle temas mümkün değil.Zaten ben de mutfakta kullandım ki orada çoook uzun süre yanmıyor :) en azından akşamları çok vakit geçirmemeye çalışıyorum:))) filizciğim, ışık biraz loş oluyor ama ne yapalım:)) her güzel şeyin bir de kusuru oluyor,mutfakta iki ışık olduğu için benim açımdan sıkıntı yok.Şenay, sen renkleri seviyosun hemen bir markete git malzemleri kap ve yap .)

  5. deliisibunlar

    ayamaya 10 ltlik şişe çok büyük olabilir ama denemek lazım.Bu çöp işinide ben, işlere eşimi ortak ederek kurtuldum:)) şimdi o gördüğünde “Bundan ne yapabiliriz?” demeye başladı.Ben balkonlardan birini atölye yaptım bile:)))

  6. yagmuryurek

    ben o jaluziyi senin diktiğini tahmin ettiğim perdeleri ve de bu avizeyi istiyorum …. tiz elden gönderile…. :) ellerine sağlık arkadaşım bazen yorumladığımı sandığım işlerde yorumlarımı göremiyorum :) muhtemelen o an bi iş çıkıyor ve yazdım sanarak geçiyorum :) bende rıdvan gibi yorumlardan para almaya başlayınca :) …. olmaz böle aksaklıklar….

  7. deliisibunlar

    byalamode, :))) beğenmenize çok sevindim teşekkürler :))

    yağmuryürek, turuncu mu yeşil mi? onu söyle yeter .) perde yapamam hem çok eski hem de annem yapmıştı vakti zamanında ama avize emrin olur :)) eylül de oradayım, sana da bir tıktık yaparım bakarsın .)

    YAPTIM OLDU, ben de ilk gördüğümden beri yapmak istiyordum, oğlumun doğum gününden kalan renkli kaşıklar olunca neden olmasın? mutfak rengârenk olsun dedim:))

  8. bende bunu yapcaktım kşıklar tamam şişe tamam herşey tamam yapıştırmaya geldi güçlü yapıştırı sıvı yapıştırıcıyla yapmaya çalıştım olmadı yapıştırdığınız şeyin adı nedir ? yada başka yapıştırma yolu var mı ?

  9. fblinil

    yooo olamazz ben daha önce nette buna benzer bir avize görmüs cok begenmistim ve bir kosu gidip beyaz kasıklar almıstım allahımm renklileridemi vardı… demekki benim isim biraz daha uzun sürecek boya ile renklendirmeye calısacagım :) ellerinize emeklerinize saglık süper olmus yaa

  10. deliisibunlar

    Sevgili esrak, Ben yapıştırırken sıcak silikon kullandım ve bir yılı aşkın bir süredir mutfağımda kullanıyorum.Herhangi bir kopma yada düşme olmadı.Demek kiiii sıcak silikon iyi bir yapıştırıcı :D kolay gelsin

  11. deliisibunlar

    Sevgili Nil hanım,
    Bence boyamaya uğraşmayın ve markete gidip, renklilerinden alın.Ben bir hevesle turuncularınıda almıştım ama henüz yapamadım :D
    Çok teşekkür ediyorum ve kolay gelsin diyoruuuum ;)

  12. deliisibunlar

    Sevgili Münüre beğenmene sevindim,teşekkür ederim
    Berrincim, gerçekten çok sevimli oldu.Işığı çok az gelse de kullanmaktan büyük zevk alıyorum.

Bir Cevap Yazın