Mavi isimli erkek bebek hastane çıkış seti

-

erkek-bebek-hastane-cikis-seti
Merhaba arkadaşlar. Bu çalışmam erkek bebek bekleyen anneler için hazırlandı. Mavi renklerde hazırlanan hastane çıkış setimiz bebek battaniyesi, takı yastığı, bebek ayakkabısı, tulum eldiven ve şapkası olarak 6 parçadan oluşmaktadır. Bebek battaniyemiz üzerine dantel ve inciler ile süsleme yapıldı ve kristal taşlardan oluşan ayıcık motifi eklendi. Mavi takı yastığımız için kral tacı motifi eklendi ve alt kısıma bebeğin ismini kristal taşlar ile yazdık. Tulum takımı için ise yine aynı yastıkta kullanılan kristal taşlardan oluşan kral taçları kullanıldı. Lacivert papyonlar ile süslendi. Ayakkabıları da yine aynı lacivert papyonlar ve minik taçlar kullanıldı. Tüm takımı bebeğin ismini yazarak hazırladık. İsim yazılan taşlar gerçek kristal taştır.

Diğer modellerim için bana buradan veya buradan ulaşabilirsiniz..

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

♥Her Tasarımın Bir Öykü’sü Olmalı♥
Anneler ve Yavruları İçin Kişiye Özel Tasarımlar yapan bir Anne bir Öğretmen ve bir Tasarımcı. Hobisini iş edinmiş şanslı bir Kişi. Anne-Kız & Anne-Oğul Tasarım Kıyafetler, Bebekler için Tasarım Kıyafetler, Hastane Çıkışları, Lohusa Setleri, Anne Kız Tasarım Elbiseler, Saç Aksesuarları, Konsept Süslemeler, Mevlüt Setleri, Organizasyon Süslemeleri gibi aklınıza gelebilecek tüm özel günleriniz için Kişiye Özel ürünler hazırlamaktayız.

Ürünlerimizin Güncel Takibini Yapabilmeniz İçin Sayfa Adreslerimiz

www.oykulutasarimlar.com
www.instagram.com/oykulutasarimlar
www.facebook.com/oykulutasarimlar