Mıknatıslı Kolye

-
Buna bayıldım.Evir çevir mıknatıslardan tuttur kullan :))))

Bu kolyeyi ben yapmadım. Başka bir çalışmam için mıknatıs ararken tesadüfen gördüm ve fikre bayıldım.Kolyenin üzerindeki siyah boncuklar aslında mıknatıs ve bu sayede istediğiniz gibi şekil vererek kullanabiliyorsunuz.Farklı kullanımlarını görmek isteyenler şuraya , satın almak isteyenler buraya. Doğrusu bu mıknatıs boncuklardan henüz bulamadım böyle şık mıknatıslar bulabilirsem kendi tasarımımı yapmayı çok istiyorum ben de :))

19 yorum gelmiş

  1. chitos

    başka yerleri bilemem ama eğer İzmir ya da yakınlarında oturuyorsanız Kemeraltı’nda büyük boncukçularda var değişik renk ve boyutlarıyla…

  2. guccukturba

    Teşekkür ederim bilgi için.Malesef İzmir’e aylardır uğramıyorum.İşin doğrusu İstanbul’dayım ve burada bulunamaması pek muhtemel değil tabi ama ne ben öyle uzun uzun arayabildim(genelde internetten aradım) ne de bulduklarım istediğim gibiydi :( Ama vazgeçmek yok destek kuvvetler geldi aramaya devam ediyorum :)

  3. Sibella

    Çok seviyorum, çok kullanışlı. Bu da benimki, inci, kristal ve siyah mıknatıs boncuklardan oluşuyor. Fikir olabilir diye gönderiyorum.

  4. haydimutfaga

    babam da aynısından gittigidiyorda satıyor.bana da bir tane hediye etti.ağrılar için birebir.boynum ağrıdığında akşam boynuma takıyorum.

  5. Sibella

    Allah allah böyle bir etkisi olduğunu hiç bilmiyordum doğrusu, bu arada benimkini ben yapmadım eşim hediye almıştı ama çok beğenerek ve severek kullandığım için örnek olabilir diye gönderdim :)

  6. guccukturba

    Ağrılara iyi gelmesi ilginçmiş gerçekten.Ama olmadı böyle.Madem babanız yapıyor mesajla bi link yollayın biz de bakalım, hem belki alırız dimi :))Bu arada sibella zevkli bi eşin varmış doğrusu ;)

  7. sesiber

    onlara boncuk diyerek aşağılamayın lütfen :) doğal taş onlar, “hematit taşı” kan dolaşımını düzenleme, stresi, elektriği alma gibi özellikleri var.

  8. sesiber

    Bu da benim 3 yıl önce yaptığım hematit kolyelerden biri, aynı zamanda bileklik olarak ve tasma şeklinde sarılarak ta kullnılabiliyordu.

  9. saatoniki

    eveeet ben geldim ..peki niye geldim? guccukturba ya anımsatayım dedim teee eskilerde kalan olayı..unutmadık unutturmadık ! pek uymadı slogan ama olsun.meraktan çatlayan smiley mimeyli..evet.

  10. boncuk hanim

    Ben boncuk mıknatıs ilk defa duyuyorum, millet almışda çeşit çeşit kolyeler yapmış bile. Çok geride kalmışım çoooooook. Bu arada sesiber senin yaptığın çok hoş görünüyo. Diğerleri de harika ama en bu harika.

  11. allah allah hiç duymamıştım sağolasın çok hoşuma gitti.ama sesiberinki çok daha güzel geldi bana almam lazım nerde bulucam bakalım

  12. nrhnmrl

    ben mıknatısların zararlı olduğunu duymuştum bunlar bildiğimiz mıknatıslardan farklı birşey mi ki sibel çok güzelmiş bu arada ellerine sağlık

  13. sesiber

    teşekkür ederim, bu taşlarla çok model çalıştım ama siparişti fotoğraflayamamışım. Boyuna tasma şeklinde 4-5 sıra sarılan bir model vardı onu bulamadım. O daha da şıktı. Yaparsanız dizerken çok sıkı dizmemeye özen gösterin, sararken çok geriliyor, bitler atabiliyor. (ben hayalet tele-misinaya değil- biraz bol dizip, iki tarafı bitlerle sabitliyorum.)

Bir Cevap Yazın