mineli aksesuarlar

-

evdeki emay (mine) boyalarım renk olarak çok kısıtlı, yenilerini alacağım, o zaman yeni ve daha güzel modellerle karşınıza çıkacağım. bunlar ise yapıp da anneme verdiğim ilk çalışmalarımdan birkaç tanesi. yeşil olan bir broş, ancak bozuk şalümoda yapmaya çalışırken pek temiz iş çıkaramamıştım. en öndeki mavi beyaz model ise (ki tasarımı bana ait değil, bir dergide benzerini görmüştüm ama kimindir, hiç bilemiyorum. sanırım yabancı bir tasarımcıydı ve model ortası boş bir halka idi) gümüş telle yapılmış bir cloisonne çalışması (tel ile çalışıp arası doldurularak yapılan emay). şurada emay ile ilgili genel bilgi vermeye çalışmıştım.

14 yorum gelmiş

  1. olmas ki!! böyle de yapılmas ki!! Bu emay işini cam işinden daha çok sevmeye başladım..Shane linktekileri de görmemiştim,bayıldımm..Şapka çıkarıp eğilen smileylerin şööyle iri, büyük olanlarından sunuyorum sana..

  2. Ya çok hoş. Yapılışına bir baktım da zor geldi bana. Yüksek ısılı fırınlar falan. Helal sana shane.

  3. allaam ne güzel şeyler .! valla nokturn cam da harika emay da harika ..çok çalışıcam 500 m2 ev alıcam yarısını atelye yapıcam..yapıcam da yapıcam edicem de edicem ..

  4. siz böyle deyince tabii yenilerini yapası geliyor insanın. şu boyaları tez elden alayım. teşekkür ederim.

  5. çok çalışıcam 500 m2 ev alıcam yarısını atelye yapıcam..yapıcam da yapıcam edicem de edicem ..

    bildiğin bir yol varsa beni de aydınlat olur mu?:(((((

  6. İŞTE BİR MARİFET SİTESİNİN, EDİTÖRÜ BÖYLE OLUR DEDİRTEN ÇALIŞMALAR EFENDİM. ELLERİNİZE SAĞLIK

  7. Mineli objeleri ve takıları oldum olası çok severim ben. Yapma konusuna gelince neye el atacağımızı şaşırdık valla. Bazı şeylerden özellikle uzak duruyorum şimdilik. Ellerinize sağlık.

  8. çok zor, çooooooooook! yapabilene helal olsun…ellerinize sağlık.ayçiçeğim, gündöndüm;sen bu emya ı da yap… ben kafamı kırayım…:)

  9. auwwww 12 Sefaya ayı demiş :))), sabah çıkarken son okuduğum yorumda Sefa 12ye ayçiçeğim vs…. diyordu. ekmek atana taş atmak olmuş bu. Cık cık cık. Kondor haklı çıkmış sanırım. İnsanoğlu nankör işte. Yeterince kızıştırabildim mi ortamı bilemiyorum ama anathemaya döneyim.Shane özlemişiz emaylarını, diğer linke de bakmak iyi geldi. Mavi beyazlıya bayıldım ben. Ellerine sağlık, bu siteye yakışır editör; keçe yapar, emay yapar, ahşap boyar, bizimle uğraşır, daha ne olsun.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin