MİNİK FAALİYET MASASI

-
Cocuklacocuk
Cocuklacocuk

Bolu yolundan aldığımız ahşap minik sandalye ve hamur açma tahtasının boyanmış halleri. Hamur açma tahtası bizde boyama, kesme-yapıştırma ve faaliyet tahtası olarak kullanılıyor ufaklığın odasında. Detaylar için buyrun lütfen.

35 yorum gelmiş

  1. sefa97

    yerde bağdaş kurmamız gerekli sadece

    ben bu şekilde oturmaya bayılırım…ben de geleyim mi?herzaman ki gibi, söylemeye gerek var mı…çok güzel!

  2. embir

    Yaşasın sonunda yetiştim, geçen gün nukturn ben gecikince ikinci kez çay demlemişti. Zahmet oldu arkadaşlar kahve de nefis olmuş

  3. nokturn

    yine ne şeker bir çalışma olmuş,ellerinize sağlık kolonicek:) ben tobleronlu kahveye alıştım ama boş boş içemiyorm öölee….

  4. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Kahveleri içtikten snr Elmo’cum fal da bakar mı acaba ? :)

    nokturn diyor ki;yine ne şeker bir çalışma olmuş,ellerinize sağlık kolonicek:) ben tobleronlu kahveye alıştım ama boş boş içemiyorm öölee….

    Sosyete :p Yakışır Meltem Abla’ma :pCidden çok hoş olmuş. Halıyla ve arkadaki çekmecelerle uyumu harika :)Ananemde var hala bu sofrada. Gittiğimde onda yemek yiyoruz bazenleri :)

  5. Sibella

    Yaa ben de bu hamur açma masalarından almak istiyorum bir tane, bahçeye minderleri atınca sehpa olarak kullanmak için. Dur bakayım cuma günü arabayla İstanbul’a gidiyoruz, inşallah ben de yolda rastlayıp da alabilirim..:))

  6. bircoksey

    ne güzel olmuş masa, sandalyeyi görmüş, çok beğenmiştim zaten, ellerinize sağlık, çayın, kahvenin yanına kurabiyeler benden tabi hala kahve kaldı ise… :)

  7. cocuklacocuk

    Kahve çikolatasız olmuyor bizim için de, hatta bazen, çikolata kaçamağı yapmak için mi kahve yapıyorum diye düşündüğüm de oluyor. Hele bir de bu çikolata tobleron ise., teşekkürler tobleronlara.Kurabiye için eline sağlık birçokşey, çayımız kahvemiz bol hepimize yeter.Bu hamur açma tahtaları üzerinde yemek için de çok iyi. Bahçede minderlerle harika olur Sibella.

  8. saatoniki

    hop! noooluyo burda böyle hı?? çç bile olayı aşmış üstüste birden fazla yorum girmiş bloga..hatta camtasarım da başka bir bloga yorumda bulunmuş ki ne kadar hoş yapmış..çalışma 10 numara. o sofra olayına ben de taktım..salonda armut koltuk ve sofra kombinasyonu yapmak istiyom epey zamandır..masa kanepe koltuk sandalye yallah dışarı ..marş marş! …evet 10 numara.

  9. cocuklacocuk

    saatoniki tespitlerin her zamanki gibi çok doğru, olayı aştık sanırım, kahve çikolata kurabiye olunca dayanamadık. teşekkürler 10 puana.

  10. sesiber

    çocuk odasında da kahve içtiniz ya hadi bakalım, çocuklaçocuk sigara da ister bunlar kapı dışarı et valla… :))ben yine kahve olayını kaçırmışım ama toblerone mevcut, kendi başıma içerim artık kahvemi napalım. çikolata zaten yanlız yenebilir, paylaşmak iyi birşey değildir caaanım çikulatayı. Gerçi biz nokturnla geçtiğimiz salı kahvemizi de tobleronemizi de paylaştık, zorluk çıkartmadı kendisi ufacık bir parça aldı o kadar. :))Ya bu arada çalışma çok güzel olmuş çocuklaçocuk,

  11. cocuklacocuk

    Sesiber, Teşekkürler.Kahve ve çikolataya EVET, sigaraya (hele de çocuk odasında) HAYIR. Biz dumansız hava sahasına sevinenlerdeniz.

  12. nokturn

    günde bir,bazen hiç,taş çatlasın 3ü geçmez bende sigara..hiç içmesem de olur,aramam…amaaa ben dumansız hava sahası prosedürlerini fazla abarttıklarını düşünüyorum… hatta sinir oluyorum…bir tesisin koccaaa bahçesinde,açık havada üstelik az ötede deniz kenarında içiliyor ama bir kaç metre içerde içilmiyor!…Deveye sormuşlar “neren eğri” diye;nerem doğru ki demiş!….Heerrrbişeyimiz tam allaha şükür,millet olarak “insan”olmanın bilincinde!!!;”erdem,ahlak” desen aşmışız!; ah işte bu sigara yok mu sigara….manzarayı pek bir bozuyor…bizim gibi uygar,medenii bir topluma hiç yakışmıyor!!!!!Belki de satışına son sürat devam edilen memleketimin topraklarının yeni sahiplerine “dumansız bir hava sahası” sağlayarak eşsizz misafirperverliğimizi gösteriyoruz… Bak;bunu hiç düşünemedim…Ne kadar fenayım…ne gam!!!!….

  13. cocuklacocuk

    nokturn öyle bir yere bağlamışsın ki bizde hiç düşünmemiştik gerçekten bu açıdan.Sigara konusuna gelince biz sigara içmediğimizden bu konuda empati yapmamız çok zor.

  14. sesiber

    Ben de tv. de sigarayı buğulayıp göstermenin komikliğine takıldım. İnsanların ne yaptığı açıkça belli, neyi buğuluyorsun kardeşim, kaldı ki, tv. de içki içilmesi su kadar normal gösterilirken, erotizm özellikle Türk kanallarında, en olmadık saatlerde, programlarda bile doruğa tırmanmışken, ahlak çöküşü normal karşılanırken sigarayı saklamak niye? Sigara konusundaki yasakların büyük bir kısmına katılıyorum, normal karşılıyorum ama bazıları çok komik gerçekten. Gittiğim restaurantta güzel bir yemeğin üstüne bir sigara yakma lüksümüzü de elimizden aldılar, kaldı ki ben de günde 3-5 yemek üstüne içenlerdenim.

  15. sesiber

    Ben toplamda 3-5 yemek sonrası 3-5 değil aman yanlış olmasın. Mesela bu saate kadar 2 tane oldu. Yıllardır da böyle. Açık havada tozutuyorum bazen.

  16. cocuklacocuk

    sesiber haklısın bence , tv de gizlenecek, buğulanacak o kadar çok şey varken sigaraya takılmak anlamsız, kaldı ki belli oluyor zaten .

  17. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Ben bu yasak konusundaki sıkıntımı burada yeterince dile getirmiştim zaten. Umursamıyorum artık. Çok severek gittiğim cafede yine eski sisteme döndüler. Sanırım restaurant statüsündekilere izin veriliyormuş. Eh yaz sonuna kadar günü kurtarıcaklar fakat 2009daki kesin yasağı esnetemezlerse de çok fazla problem etmemeye karar verdim. Gözlemlediğim sonucu normal zamanlarda tıklım tıkılış olan yerler yavaş yavaş sinek avlamaya başladı. Bu ne demektir? Birilerinin günlük cirosu düşecek. Eh o ciro düşünce de şikayetler başlayacak. Değmeyin keyfime. Kötü müyüm? Hayır sdc elmocum gibi “salak” sınıfındayım bende. Bir gün tabiki bırakıcam ama bu bırakma işi kendi isteğimle olacak başkalarının zoruyla değil…

Bir Cevap Yazın