40 yorum gelmiş

  1. Noblesse

    evinizin baş köşesinde duruyordur heralde, ben olsam öyle yapardım. şahane bir çalışma, ellerine sağlık.Eski mısırla ilgili elimde çok desen olmasına rağmen bunu ilk kez görüyorum

  2. Noblesse

    blogunuzu ziyaretten geliyorum buket.Daha önce nasıl dikkatimi çekmemiş, dikkatimden kaçmış.Su kabağı çalışmalarınız birbirinden güzel.

  3. cadikazani

    aa çok ho$ ya vallahi ellerine saglik misir temali seyleri çok severim buarada sana buket abla demek istiyorum artik çunku annemden bile buyuksun bilmiyordum ben tabi seni rahatsiz etmezse:) bu arada kabak tohumlari listesindeyim hala dimi:)?

  4. oyachn

    Bende ilk kez böyle bir çalışma görüyorum değişik olmuş üstlerine desen çizmek zor olmuyor mu. Birde bu su kabaklarını her yerde bulmak kolay değil. Ellerinize sağlık.

  5. bbuket

    epeydir ne yorum yazabildim, nede yorumlara cevap verebildim.sırayla yanıt vereyim.öncelikle noblesse, ne yazıkki evimin baş köşesinde sergilemiyorum anneme hediye ettim. o da buzdolabının üstüne koymuş. ne kadar tozu alınsada yılların mutfak kiri yağı üstüne yapışmış. şimdi bişide denmiyor. işte senin anlayacağın birazcık ziyan olmuş durumda.

  6. bbuket

    ikinci cevabım cadı kazanına. ona binlerce kabak tohumu, hatta kabak, hatta işlenmiş, boyanmış kabak gönderebilirdim ama o buket abla, annemden büyüksün laflarına çok bozuldum. günahımı göndermem.

  7. Noblesse

    çok yazık olmuş gerçekten, boyadıktan sonra verniklemişsindir mutlaka, silinip, temizlenebilir.Sonra da mutfaktan alınıp, başka bir yere konulmalı.

  8. bbuket

    oyachn evet yuvarlak hatta düzgün bir yuvarlak olmadığı için üstüne desen çizmek zor oluyor. işin en zevksiz yanıda o zaten ondan sonrası çok zevkli. işte o zevki almak için ilk baştaki zorluğa katlanıyorsun.

  9. bbuket

    noblesse maalesef benim her işim yarımdır, koç burcumun bir özelliği olsa gerek. tasarlar yapar atar giderim. ne yazıkki bunuda verniklememiştim. şimdi gerçekten hayıflanıyorum. çünki artık bu kadar ince çalışacak kadar genç gözüm yok. vernikleseydim bir güzel temizlerdim. olsun ne yapalım, can cağlığı yaptığım o kadar çok el emeği ziyan olduki bu bişi değil.

  10. kriizantem

    Çok güzel olmuş, bende çok severim mısır temalı resimleri. Kabağın üzerinde böyle şık birşey göreceğim hiç aklıma gelmezdi. Cadıkazanıda daha 20 yaşında, kötü niyetle yazdığını sanmıyorum, size saygısından dolayı abla diyebilirmiyim demiş, annemden büyüksünüz diyerek yanlış bir cümle kurmuş. Biz büyükler olarak, küçüklerin bu yanlış cümle kullanmalarını hoşgörüyle karşılamamız gerek diye düşünüyorum sevgili bbuket. Bana da sen onun avukatımısın demeyin, kötü niyetle yazdığını sanmıyorumda o yüzden kızmayın diye şeettim..

  11. bbuket

    canım kriizantem ben şaka yaptım. hatta şaka yaptığımıda hemen arkasından yazmadım şakayı uzatayım dalga geçelim diye. biraz öncede cadı kazanının bloğuna yorum bıraktım. bak sana laf attım diye. ama hepiniz çok şekersiniz, iyi niyetli ve uzlaştırıcısınız. cadı kazanı elbette benim çocuğum olacak yaşta. gerçi yaşını bilmiyordum ama. önemli değil bu sitedeki çok kişi benim çocuğum olacak yaşta. bana ister anne deyin, ister teyze deyin, isterseniz sadece buket deyin. hepsinden ayrı keyif alırım, yeterki bana şiişşt diye hitap etmeyin.

  12. kriizantem

    Hımm iyi, şaka olmasına sevindim.Ne bilim öyle sert çıkınca gerçek sanmıştım. Cadı aramızdaki çıtırlardan biri, kıyamadım ona:)

  13. bbuket

    ayy aklı başında kim şaka haricinde böyle bişi yazarki. yani günahımı göndermem falan gibi. neyse ya anlaştık neticede, kimsenin üzülmesin istemem. bende kıyamam kimseye. sevgilerimle, özellikle gençlere sevgilerimle.

  14. cadikazani

    Ay bi an gunahimi gondermem yazisini gorunce pesinde de smiley goremeyince “cns naptin simdi” dedim kendi kendime :S sonra dedim $aka yapmistir ya sonra yazilari okumaya devam ederken Allah’tan kriizantem -tesekkur ederim kendisine :)- yetismis “ohh çok sukur” dedim sonuna geldimki yazinin rahatladim bu bi $akaymi$ yani korktum ya:)Bu arada cadikazani adli blog benim degil herbalist arkadasimizin sanirim.Buket ablacim beni mazur gor ben saçma bi cumle kurmusum gerçekten kusuruma bakma bu da dil ogrenimi yuzunden turkçemin bozulmasindan kaynakli.Bi ara daha benim bu devrik cumlelerim gundem olmustu burada:) Benden de sana sevgiler ablacim ve sana da kriizantemcim tekrardan tesekkurler sanada:)

  15. bbuket

    ay üzüldüm valla seni üzdüğüm için ben smiley olayını bilemiyorum. senin türkçende bir gariplik fark etmedim ben cadıkazanı. asıl potu ben kırdım şimdi cadı kazanına yorum bıraktım. o da şaşıracak şimdi. hay allah. evet ya herbalisti biliyorum ama cadıkazanı ismini görünce direk o çağrışım yaptı. neyse sen bana, ister burdan ister postaneden adresini yaz. çekirdeklerini göndereyim. ekme mevsimi geldi.

  16. sesiber

    şişşşşt Buket:))) (ben de silindim kabak tohumları listesinden) Hepiniz çok tatlısınız…Ben buraya yorum yazdım sanıyordum, yazdım hatta ama uçmuş.Harika, ince işçilikle yapılmış, sanat eseri olmuş. Sonuna üzüldüm, bu kadar emeğe yazık olmuş.

  17. bbuket

    neyse sağlık olsun sesiber, neticede duruyor ben onu bir şekilde siler temizler verniklerim. yani restore ederim. sizler bana gaz verdiniz ya önemli olan o. kimse kabak tohumları listesinden silinmedi kim isterse bana adresini bir şekilde ulaştırsın.

  18. bbuket

    haaa espiriyi şimdi anladım ya kafa kalmadı valla. evet sen silindin listeden çünki bana şiiişşşttt dedin.

  19. bbuket

    noblesseciğim saksıda eker ve filizlendirirsin ama saksıda kabak elde edemessin. çünki çok büyüyen bir bitki. şöyle bir örnek vereyim. bizim yazlık evimizin bahçesine bir palmiye ağacının dibide ektim. bütün palmiye ağacını sardı en tepesine kadar çıktı. gerisini sen düşün. ama illa saracak diye bir şey yok yere sal gitsin ama epey bir yer kaplıyor. sarmaşık gibi birşey yani. birde arsızmı arsız.

  20. saatoniki

    derya baykal bu siteyi takip edip ilham üstüne ilham alıp program yapmıyosa ben de hiç bişey bilmiyorum :) fevkaladenin fevkinde olmuş..o kadar diyeyim yani.

  21. saatoniki

    sayın bbuket , sizin şahzınızda tüm değerli üyelerimizin yaptıkları şahane üretimlerle gerçekten ilham kaynağı olduklarını vurgulamak istedimdi :) ayrıca derya baykal şahsi fikrime göre 10marifeti takip edip programını planlıyor, düzenliyor. inanmayan takip etsin ..bir kez daha tebrik edip saygıyla eğileyim önünüzde :)

  22. bbuket

    sesiber harikasın. saatoni saygılar bizden. eskiden müpteması olamama rağmen iki yıldır olmuştur sanırım, derya baykalı izlemiyorum.

  23. Noblesse

    evim bahçeli değil, saksıda yetiştiremezsin deyince çok hoşuma gitmesine rağmen vazgeçmek zorunda kaldım ne yazıkki.

Bir Cevap Yazın

Nazardan korunmanın 10 yolu

| | 4 Yorum

Keçeden rulo kalemlik yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden resim çerçeveli rozetler

| | 2 Yorum

Uyku bandı yapımı – keçe

| | 0 Yorum

Keçeden uyku bandı

| | 0 Yorum

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçe arabada bebek var yazısı

| | 0 Yorum

Bahar kelebekleri – keçe yaka iğnesi

| | 1 Yorum

Keçeden araba dikiz aynası süsleri

| | 0 Yorum

El yapımı keçe aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden Monster High temalı aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden kalp sevgi buketi

| | 0 Yorum

Keçeden yıldız araba süsleri

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden süslü lavanta keseleri

| | 0 Yorum