Moleskine benzeri not defteri

-

Deftersever“ler tarafından adı Hemingway’le, Picasso’yla birlikte anılan Moleskinemarka defterlerin benzerini kendin-yap yöntemiyle evinizde üretebilirsiniz: Resimli ve açıklamalı, orta zorluk derecesinde, 8 adımda yapılan Moleskin görünümlü el yapımı defter.

10 yorum gelmiş

  1. cocuklacocuk

    Ben de bir defterseverim burda da cok güzel anlatılmış . Benim asıl yapmak istediğim spiralli defterler , daha doğrusu spiralli album yapmak istiyorum ama nerde satılır bilmiyorum bilen varsa yardım lütfen.

  2. sesiber

    Ben de defterleri, özellikle de ilk sayfalarını pek severim. İlk sayfasına yazı yazıp bıraktığım birsürü defter durur orada burada. Çalışma güzel ama hazırları daha uyguna geliyor bence.

  3. saatoniki

    to make this notebook more diffucult,so Icant this..moleskinin insana verdiği havada bir başkadır ha…o not alma ritüeli hep acaip gelir bana..pek bi havalı..ben sarı yaprak severim.. kokusu da mis gibidir …cilt kokusu ohuhhhh

  4. gelincikler

    cocuklacocuk kırtasiyelerde yapılıyor spiral takıyolar … bir kaç sefer yaptırmışdım çektirdiğim fotokopilere takmışlardı :)

  5. gelincikler
    moleskine defter
    moleskine defter

    yazıyı okuyunca aklıma takıldı aradım ve buldum resmini çekdim eşimin en çok kullandığı derfterlerden biridir

  6. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Moleskine benimde favorim :) Onun yerini hiç bir şey tutamaaz :) Tabi bende onu tertemiz tutamaaam :D

  7. ozmelanj

    Defter ve bilimum kırtasiye hastası olarak ben küçük not defterleri yapıyorum hem de cırtttt koparmalı.Nasıl mı?dikiş makinası ile kurtardığı kalınlıkta diktikten sonra 3-5 blok yada kaç blok isterseniz birer sayfalarını birbirlerine yapıştırıyorum.Alt tarafı tam, üstte sadece dikişi kapatacak kadar kalın mukavvayı kumaş ile kaplayıp onu da yapıştırıyorum.İşte size el yapımı not defteri:)

Bir Cevap Yazın