Mor çiçekli anne ve bebek hastane çıkış seti

-

Mor çiçekli anne ve bebek hastane çıkış seti, süslü anneler ve kızlarına özel hazırlandı. Mor pembe yeşil renklerini harmanlayarak bebek tulumu, bebek eldiveni, bebek şapkası, bebek battaniyesi ve anne için de lohusa terlik ve lohusa taç modeli hazırladık.
Kullanılacak parçalar ihtiyaç doğrultusunda arttırılabilir elbette ki. Biz annemizin isteği doğrultuda bu parçaları hazırladık.

Anne bebek hastane çıkış takımı yapmak isteyenler tulum, battaniye, eldiven, terlik ve taç gibi ürünleri süslemesiz olarak sade bir şekilde atın almalılar öncelikle. Saten kurdele, inci boncuk, renkli yapma çiçekler ve tomurcuklar da yine satın alınarak temin edilmeli. Bu takıma dantel güpür de kullandık biz, tercihe göre daha sadece bir süsleme de yapılabilir tabii.
Özellikle belirtmek istediğim bir nokta var; tulum seti %100 pamuk olmalıdır, bebeklerin sağlığı için en hassas ürünleri tercih etmek gerekir diye düşünüyorum. Çünkü doğumdan sonra ilk giyeceği giysilerden biri olacak ve fotoğraf çekimlerinde kullanılacağı için de aynı zamanda süslü olması da tercih sebebi oluyor :)

Saten kurdeleden fiyonk yapıp ortasına inci yapıştırıyoruz. Tüm yapıştırmalar için silikon kullanılabilir.
Tulumun düğmelerini de inciden yaptık. Tulumun yaka kısmına ve şapkanın kenarına da sıralı inci geçildi. Güpürler de monte edildikten sonra üzerine tomurcuk ve çiçekleri yapıştırdık.

Genel olarak bu tür malzemeleri ister çiçekler ister kristal taşlar ile süsleyerek hastane çıkışına özel olabilecek ürünler hazırlayabilirsiniz. Ne kadar süs sevdiğinize bağlı olarak süslemeyi abartabilir ya da sade tutabilirsiniz.
Çiçek ve fiyonk renkleri sizin istediğiniz şekilde değiştirilebilir.
Bebekler hastaneden çıktıktan sonraki fotoğraf çekimleri için de çok uygun olan bu bebek tulum setleri ile harika kareler yakalanıyor. Anne ve bebek hastane çıkış takımları hediyelik olarak da hazırlanabilir ya da sipariş verilebilir. Takım içindeki parçaları daha az tutabilirsiniz de, mesela sadece lohusa tacı ve bebek saç bandından oluşan şirin bir takım da hazırlanıp hastane çıkışı hediyesi olarak götürülebilir.

Diğer çalışmalarımı ve anne ve bebek hastane çıkış setlerini görmek için bana profilimdeki sosyal medya ve web sayfalarımdan ulaşabilirsiniz.

Sayfa ismimiz oykulutasarimlar

Hepinize sevgilerimi sunuyorum…

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

Bebek beşik dönencesi modeli ve yapımı

| | 2 Yorum

Kral tacı süslemeli hastane çıkış seti

| | 0 Yorum

Yeni doğan bebek ve abla seti

| | 0 Yorum

Mavi süslemeli anne&oğul seti

| | 0 Yorum

Anne bebek pembe hastane çıkış takımı

| | 0 Yorum

Teddy ayıcıklı erkek bebek tulum takımı

| | 0 Yorum

Ebeveyn ve çocuk aile seti

| | 0 Yorum

Abla kardeş takımı

| | 1 Yorum