Çarşamba, Aralık 7, 2016
Motifli Çivili Kum Boncuklu Kolye Projesi

Motifli Çivili Kum Boncuklu Kolye Projesi

11
Buraya bişey eklemem gerekiyo. o yüzen de bişeyler yazıyorum. şimdik elimize zinciri alıyoruz, çivilere de kum boncukları geçiriyoıruz.çivilerin ucunu boncuklarda yer kalmayınca kıvırtıyoruz.sosyete buna loop diyo.çivilerin uç kısmına da metal aparat takıyoruz.sonra bu kum boncuklardan motif uyduruyoruz.en son da iki ucuna da bir miktar zincir takıp uçlarına klips takıyoruz ki boynumuza takılınca durabilsin. etidörüm kızmas inşallah.bu şekilde anlatabiliyom.buralar zenginleşsin diye

Elimize zinciri alıyoruz, çivilere de kum boncukları geçiriyoruz. Çivilerin ucunu boncuklarda yer kalmayınca kıvırtıyoruz. Sosyete buna loop diyor. Çivilerin uç kısmına da metal aparat takıyoruz. Sonra bu kum boncuklardan motif uyduruyoruz. En son da iki ucuna da bir miktar zincir takıp uçlarına klips takıyoruz ki boynumuza takılınca durabilsin.

11 YORUMLAR

  1. Buraya bişeyler eklemem gerekiyor oyüzden bişeyler yazıyorum..” de mübarek destan yazmışsın sen:))editörüne fenalık gelmiş ki çarşaf yazından; kesmiş n’apsın:=))))biz alıştık tabii..baktın başlıklar uzun olamıyo vurmuşsun dibine açıklamaların:=)))))))))Hakaannn yine takılardan öne geçti yazılaarrr..çok iyi geldin çookkk:=)))))

  2. ama yazdığımı beğenmiyo ki editör.kendi bildiğim gibi bişeyler yazıyım dediydim. deiştirmiş yaaw..deiştiriyolar. kızmasınlar da.

  3. öncelikle takılar çok güzel. metinsiz gelen gönderiyi lütfen metin ekleyin diye geri çevirmek zorunda kaldım, ardından metin olarak hatalı bir yazı gelince de düzeltip bilgisini verdim, rica ederim kızmadım. esprili tarzınızı anlıyorum ama “yapıyo ediyo” şeklindeki ifadelerin sonuna r koyma ihtiyacı hissediyorum, pillinetwork içerikleri ile değer kazanan bir mecra sonuçta. yoksa yazının uzun olması dert değil. elinize sağlık.

  4. Sosyete buna loop diyor.

    EEEEEEEEEE… BİZ NE DİYECEĞİZ?ÇOK GÜZEL, BAYILDIM BU KOLYEYE… Bİ DE MAVİ OLAYDI…

  5. Hakan müthişsin yine döktürmüşsün ablacığım. Ellerine sağlık. Shane de kızma olurmu Türkçeyi doğru kullanmak konusunda haklı bence :)))

  6. hakan kim, dombilli kim Türkçe doğru kullanılmalı..imla kurallarına uymalı her Türk genci..dombilli dikkatimi çekiyorsun güzel işlerin var ellerine sağlık pek hamaratmışısn…