Cuma, Aralık 9, 2016
mutfak masam renklendi

mutfak masam renklendi

16

Taşınmaktan sağı solu çizilen mutfak masamı-sandalyelerimi boyadım.Yeşil yağlıboya ile( istediğim tonu karışım yaptırdım)masamı ve sandalyelerimi boyadım.masanın boyası kurumadan üzerine renkli toz simleri serpiştirdim.Kuruduktan sonra yalnızca üzerini vernikledim.Simler çıkmasın diye..Nasıl olmuşşşş????

16 YORUMLAR

  1. TEŞEKKÜR EDERİM BETUS2003 ,TAHMİN ETTİĞİN GİBİ MUTFAĞIM YEŞİL AĞIRLIKLI. CIVIL CIVIL ,SEVDİĞİM BİR RENK OLUNCA DAHA KEYİFLİ KALIYORUM.

  2. Teşekkürler bahar..Kondorcum simlerin öbek öbek kalmasını istemiştim.hatta verniklerken yayıldı sağa sola doğru.gelincik çok teşekkürler.bi dahaki boyamaya öyle denerim :))Selmacım hoşgeldin ;beğendiğine sevindim.

  3. Canım çok güzel olmuş bende acaba dağınık olsaymış daha mı iyi olurmuş diye düşündüm. Belki bir kat vernik sürüp vernik kurumadan simleri döküp kuruyunca ikinci kat vernik atılırsa simler dağılmaz hani denemek lazım.Emeğine sağlık.

  4. Sıkılınca birde öyle denerim.yeşilden önce siyaha boyamıştım.3 yıl öyle kullandım.Sonra yeşile döndü.Sağlam kaldığı sürece daha çooookkkk renkler görür benim masa:))))