NAZAR DEĞMESİN-1

-

Bun yapabilmek için keçelere ara verdim.Bir tane de yapmakta olduğum var elimde.Acil siparişler yâni.Kendisi tamamen delinin posteki sayması kıvamındadır.Kendi tasarımımdır ve de çok tutuluyor.Diğer çeşitlerimi görmek için bloguma girebilirsiniz.Blogdakilerin hepsi geçen yıl satıldı.Sıkıldım artık bunlardan ama arkadaşımı kıramıyorum.

35 yorum gelmiş

  1. Noblesse

    sevgili neduk bloga hareket gelmiş, sevindim.Bu blogu ve eski yazılarınızı didik didik eden biri olarak bu tarz çalışmalarınızı biliyorum ve çok beğeniyorum.Keşke yapılışlarını da görebilseydik, ellerinize sağlık.

  2. sserapp

    Tek kelimeyle muhteşem bir çalışma. Sanırım dergilerden yapıyorsunuz, epey uğraştırıcı ama sonuç mükemmel. Ellerinize sağlık.

  3. fiamma1

    Vallahi de billahi de ismi gibi sana nazar degmesin sevgili nedukcugum,daha ismi görmeden ve bunu geçmiş yıllarda yaptığını bilmeden olsa olsa bu neduk hnm işidir diye içimden geçirdiydim ki yanılmamışım. Harika ne diyeyim ben sana sevgili neduk bizi catlatmak icin yaratılmışsın, ellerin dert görmesin:))

  4. fiamma1

    ay neden yapıyorsun bunları sevgili neduk çok hoşlar çok uğraştırıcı gözüküyor pek akıllı işi gibi değil ama cabukda bitiriyorsun arkadaşım:) elinin sihiri mi yoksa bu:)

  5. Noblesse

    acaba eski yazılarda nasıl yapıldığını anlatmışmıydınız?gidiyim karıştırayım biraz, bu nazarlık da muhteşem.

  6. bizimgibiler

    Çok güzel olmuş, bayıldım. Nede küçük yapmışsınız o kağıt boncukları. Çok büyük sabır ve yetenek istiyor bu nazarlık, ellerinize sağlık.

  7. hobigiller

    aaa çok şaşırdım arkadaşım.senin zarifçe olduğunu bilmiyordum.bende yaptıklarının hayranıyım.hatta bu bloğumda senin bloğuna yer vermiştim.uzun zamandır güncellemediğin içinde üzülüyordum.burda bulduğuma çok sevindim.bu güzel işleri bizimle paylaştığın için sağol.

  8. ayme

    ya çok güzeeeeelyoksa bu dergi sayfalarını burkup burkup yaptıklarımızdan mı? bende öyle bir şeyler yapmaya çalışıyorum yarım kaldı ama bunu deniycem. projemin yönünü değiştirdin. ellerine sağlık müükemmeellll!!!

  9. SEMYIL

    bunları daha öncede görmüştüm. ama onlarca kez baksambıkmam inanki sevgili neduk.harikalar. özellikle renk geçişleri süperrrrr.ellerine sağlık asıl sana nazar değmesin :))))

  10. biltan

    Tek kelimeyle BAYILDIM….Renklerin geçişi çok hoş.Bunu yurtdışındaki sitelerden bir yerlere göndermelisin.

  11. biltan

    Burda satılıyıorsa neee uğraşcanız orayla.Deneme amaçlı 2-3 tane koyun. Hem zaten update olması açısından hepsini birden listelemeyin diyorlar sitenin forumlarında.Benim düşüncem hemen iki üç rengini koyun bu kirpi nazarlıkların.Sakın ucuz fiyat koymayasınız. Burda kaça satıyorsanız 2 katı derim ben. Ucuz şeyler pek hakkettikleri değerini bulmuyor sadece ucuz oldukları için….Tabi sadece benim görüşüm.

  12. nrhnmrl

    ayyyyyyyyyy neduk abla inanılmaz muhteşem görünüyor harikasın valla ne diyim ellerin dert görmesin inşallah :=)

  13. sesiber

    Neduk benzerlerini daha önce blogunda görüp hayran hayran defalarca izlemiştim. Çok emekli ve özgün bir çalışma. Renkleri ayarlamak bile başlıbaşına bir emek, tebrik ederim. Bloguna birşeyler olmuş, gidip bakayım hemen.

  14. esinsel

    oy oy oy inanılmaz güzeller nedukcum,ellerine sağlık.bu nazarlıklarını ilk gördüğümde, hemen denemeye kalkmıştım,15 gün başparmağım uyuşuk gezdim!!!veee tamamlayamadım.çok zahmetli bir iş,ellerin dert görmesin,kazancın bol bereketli olsun canım.

  15. fiamma1

  16. biltan

    Bunlardan bende yapmak istiyorum ama nasıl yapılıyor bu boncuklar.Üçgen mi kesiyorsunuz kağıtları.Varsa bunların nasıl yapıldığının anlatıldığı linki bloğunuza ya da buraya eklerseniz çok mutlu olucam.Sevgiler….

  17. celebi74

Bir Cevap Yazın

Mandallardan sallanan sandalye yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap mandallardan minyatür masa yapımı

| | 0 Yorum

Fincandan çiçek şelalesi yapımı

| | 0 Yorum

Krem kutusunun dekupajla yenilenmesi

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından renkli çerçeveler

| | 0 Yorum

Deterjan kutusundan kurdele organizeri

| | 0 Yorum

Ruj kutusundan iğnedenlik

| | 1 Yorum

Tatil temalı minyatürler – duvar panosu

| | 2 Yorum