Cuma, Aralık 9, 2016

NAZAR DEĞMESİN-1

35

Bun yapabilmek için keçelere ara verdim.Bir tane de yapmakta olduğum var elimde.Acil siparişler yâni.Kendisi tamamen delinin posteki sayması kıvamındadır.Kendi tasarımımdır ve de çok tutuluyor.Diğer çeşitlerimi görmek için bloguma girebilirsiniz.Blogdakilerin hepsi geçen yıl satıldı.Sıkıldım artık bunlardan ama arkadaşımı kıramıyorum.

35 YORUMLAR

  1. sevgili neduk bloga hareket gelmiş, sevindim.Bu blogu ve eski yazılarınızı didik didik eden biri olarak bu tarz çalışmalarınızı biliyorum ve çok beğeniyorum.Keşke yapılışlarını da görebilseydik, ellerinize sağlık.

  2. Tek kelimeyle muhteşem bir çalışma. Sanırım dergilerden yapıyorsunuz, epey uğraştırıcı ama sonuç mükemmel. Ellerinize sağlık.

  3. Vallahi de billahi de ismi gibi sana nazar degmesin sevgili nedukcugum,daha ismi görmeden ve bunu geçmiş yıllarda yaptığını bilmeden olsa olsa bu neduk hnm işidir diye içimden geçirdiydim ki yanılmamışım. Harika ne diyeyim ben sana sevgili neduk bizi catlatmak icin yaratılmışsın, ellerin dert görmesin:))

  4. ay neden yapıyorsun bunları sevgili neduk çok hoşlar çok uğraştırıcı gözüküyor pek akıllı işi gibi değil ama cabukda bitiriyorsun arkadaşım:) elinin sihiri mi yoksa bu:)

  5. Çok güzel olmuş, bayıldım. Nede küçük yapmışsınız o kağıt boncukları. Çok büyük sabır ve yetenek istiyor bu nazarlık, ellerinize sağlık.

  6. aaa çok şaşırdım arkadaşım.senin zarifçe olduğunu bilmiyordum.bende yaptıklarının hayranıyım.hatta bu bloğumda senin bloğuna yer vermiştim.uzun zamandır güncellemediğin içinde üzülüyordum.burda bulduğuma çok sevindim.bu güzel işleri bizimle paylaştığın için sağol.

  7. ya çok güzeeeeelyoksa bu dergi sayfalarını burkup burkup yaptıklarımızdan mı? bende öyle bir şeyler yapmaya çalışıyorum yarım kaldı ama bunu deniycem. projemin yönünü değiştirdin. ellerine sağlık müükemmeellll!!!

  8. bunları daha öncede görmüştüm. ama onlarca kez baksambıkmam inanki sevgili neduk.harikalar. özellikle renk geçişleri süperrrrr.ellerine sağlık asıl sana nazar değmesin :))))

  9. Burda satılıyıorsa neee uğraşcanız orayla.Deneme amaçlı 2-3 tane koyun. Hem zaten update olması açısından hepsini birden listelemeyin diyorlar sitenin forumlarında.Benim düşüncem hemen iki üç rengini koyun bu kirpi nazarlıkların.Sakın ucuz fiyat koymayasınız. Burda kaça satıyorsanız 2 katı derim ben. Ucuz şeyler pek hakkettikleri değerini bulmuyor sadece ucuz oldukları için….Tabi sadece benim görüşüm.

  10. Neduk benzerlerini daha önce blogunda görüp hayran hayran defalarca izlemiştim. Çok emekli ve özgün bir çalışma. Renkleri ayarlamak bile başlıbaşına bir emek, tebrik ederim. Bloguna birşeyler olmuş, gidip bakayım hemen.

  11. oy oy oy inanılmaz güzeller nedukcum,ellerine sağlık.bu nazarlıklarını ilk gördüğümde, hemen denemeye kalkmıştım,15 gün başparmağım uyuşuk gezdim!!!veee tamamlayamadım.çok zahmetli bir iş,ellerin dert görmesin,kazancın bol bereketli olsun canım.

  12. Harika sevgili Nedukcugum bence de bunu kendine sakla… Bunları her görüşümde aklıma mikadonun çöpleri geliyor. Çocukken ne cok oynardık sanki onlar gibi dağılmış…Ve renkleri o kadr güzel kullanıyorsun ki herbiri birbirinden güzel denemeye bile cesaret edemem boylesi bir guzelligi…

  13. Bunlardan bende yapmak istiyorum ama nasıl yapılıyor bu boncuklar.Üçgen mi kesiyorsunuz kağıtları.Varsa bunların nasıl yapıldığının anlatıldığı linki bloğunuza ya da buraya eklerseniz çok mutlu olucam.Sevgiler….

  14. arkadaşlar neduk’umuzun bu nazarlıkları evim dergisinde yayınlandı, Ağustos 2009 sayısında.. :))her ay aldığım gibi bu sabahda markete gittim ve ağustos sayısını aldım geldim işe başlamadan bir bakayım dedim:)birde baktım nedukun nazarlıkları…….!!!!!!!!!!!!!harika bişi butebrik ederim neduk!!!!başarılarının devamını dilerim…selamlar…