Perşembe, Aralık 8, 2016
Örgü çiçekle ayakkabı süsleme çalışması

Örgü çiçekle ayakkabı süsleme çalışması

17

örgü çiçekle ayakkabı süsleme

Birçok yerde aksesuar olarak kullandığım bu güllerin şıklığından hiç şüphe etmiyorum. Alt tabaka ve üst tabaka olarak iki örgü çiçeği birleştirerek yapıyorum. Daha önce broş ve renkli taçlar yapmıştım bu çiçeklerden. Şimdi de ayakkabı süsleme ve yenileme çalışmasında kullanıyorum. Ayakkabı hala eski ama :)

örgü çiçekle ayakkabı süsleme

ayakkabı yenileme

Bakanlar en azından çiçeğe dikkat eder, eskiyen yerleri de görünmez. Plan buydu. Cici bici ve kokoş bir şey olmasını da çok istedim ki çiçeğin ortasına kocaman bir taş yapıştırdım :) Bloguma da eklemiştim.

17 YORUMLAR

  1. aydınım geliniiieline sağlık.. .bence çok güzel oldu.. ve amacına ulaştınnnnnnnbenim gözüm o hoş yakut çakması taş ve çiçekden başka bişi görmedi.. :)))selam ve sevgiler.. öptüm…

  2. Ellerinize sağlık ama belki bütünlemek için ortadaki taşların küçüğünden varsa ya da bulabilirseniz ayakkabının kenarlarına iliştirilebilir.Örgü çiçeğin uçları da zamanla kıvrılacagı için yapıştırabilirsiniz eğer isterseniz.

  3. güzel yorumlarınız için teşekkür ederim hepinize beğenmenize sevindim..aysun0687; nacizane fikrim benim , annem usulu şekerli suda bektet ve kurut bak göreceksin kaya gibi olur:)))lilacsmell;güzel bir noktaya deyindin ne tarz bir boya ile boyamam gerek bilmiyorum .düşünmedim değil ama tabanlarım boya olursa bide o boyalar çıkmasza en büyük kabusum!! :))))))tuffe; fikir için teşekkürler.iyi fikir.şimdiden kıvrılmaya başladı zaten ben bi deneyeyim onu:))

  4. Bu hazır satılan ayakkabı tabanları oluyor ya onlarla kaplayabilirsin mesela.Ya da eğer bulabilirsen mor deri parçasını yapıştırsan süppper ötesi olur valla.Benim de buna benzer bir ayakkabım var eskidiği halde vazgeçemediğim.Şimdi bana ilham verdim ben onu yenileyeceğim.Tabanına deri parçası yapıştırmayı planlıyorum.

  5. hay aklınla bin yaşa..mor yada yeşil..canlı renkler olmalı çıkarın ca bir daha giymek için heveslendirecek renkler değilmi ya!!boyamak değilde yapıştırmak daha iyi olur benim için…keşke yaz başı olsaydı bir sürü vardı bu şekilde tabanı eskiyen.neyse seneye artık..çok çok teşekkür ederim..çok iyi fikir bu..hemen yapıcam…

  6. canım çok şık olmuş ellerine sağlık.. bencede renkli taban süper olacak :) hem daha yaz hala havalar sıcak, gerçi nerdesin bilemedim ama izmir cidden sıcak hala :) güle güle kullan

  7. yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar..dilevserciğim ben aydın dayım..çok yakınında yani:))burası dahada sıcak bilirsin..yani yaz başı olsaydı diğerlerinide yapardım eski tabanlı giydim onları… :))