örgü çiçekler 2

-
çiçeklerim 2
çiçeklerim 2

küçük küçük uğraşıyorum zevkle.hem duvarımı hem buzdolabımı süslüyen çiçeklerim burda

32 yorum gelmiş

  1. yildiz32

    süperrrrr.esrancım ellerine sağlık bloguna baktım süper olmuş hepsi.Ben de hemen yapmalıyım.Ayrıca ben de tuttummm…

  2. SEMYIL

    minicik minicik nasılda uğramışsınız, ama bir o kadarda zevkle yapıldıkları besbelli..ellerinize sağlık.

  3. nrhnmrl

    süpeeer:=)blogunada yorum bıraktım ama bir sonuç çıkmadı blogcu yine aynı galiba bir gelişme yokmudur nedir ?:=)

  4. dolunay82

    Çok şekerler bunlar.Tam benlik.Yapılışı kolay ama çok şirin.Gülegüle kullanın.En kısa zamanda denemek istiyorum.

  5. esinsel

    küçük küçük ama, büyük büyük güzellikler çıkmış ortaya.bayıldım,ellerinize sağlık.ne kadar güzel düşünmüşsünüz.

  6. nazesen

    yaratıcılık buna denir.Bende Neduğa katılıyorum.Etsy ye koyun bunları.Elinize sağlık adaşım. Benimde adım Esra

  7. esran

    çok teşekkür ederim hepinize.çok mutlu oldum güzel yorumlarınıza. ama etsy yi hiç bilmiyorum :(

  8. oyachn

    Böyle yaratıcı fikirler çok hoşuma gidiyor sonra içimden birşey beni dürtüyor sen de yap diye. Ellerine sağlık çok hoşlar.

  9. kriizantem

    Çok güzel olmuşlar, o çubuklar çiçeklerin altına ne kadar yakışmış. Her markette bulabilirmiyiz o çubukları?

  10. esran

    büyük marketlerin birinde rastlamıştım. çok oldu aldığım. kocaman bir poşette almıştım. herşeyi yapıyorum ama bitmek bilmedi hatta.

  11. kriizantem

    Dondurma çubuğu kullanılırda, bol miktarda dondurma yemek gerek, ben pek sevmem, çocuklarında boğazı şişer:) İyisimi sade çubukları aaramalı…

  12. esran

    dondurma çubuğuylada güzel olur. bu çubuklar daha uzun ve ince. dondurma çubuklarıyla yaz sonu yapalım ozaman :)

Bir Cevap Yazın