Örgü elbise

-

Örgü bebek elbise modellerinde üstü robalı altı kumaştan tasarımlar çok güzel olmuyor mu sizce de? Bu tarz elbise modellerini geçen gün Derya Baykal’ın programında da yapmışlardı, şimdi burada rastlayınca sizlerle de paylaşmak istedim. Bence çok şık olmuş :) Bir kere renkleri acayip tatlı. Basit bir büzgü ile kumaş dikilmiş. bu da şirin elbiseler olmasına yetmiş. Bir de kurdeleden fiyonk takılmış, o da ayrı bir tatlılık katmış. Eh, giyen bıdık da çok sevimli olunca üstüne, iyice güzel görünüyor. Örgü bebek ve çocuk elbisesi sevenler için oldukça kolay ve pratik bir fikir diye düşünüyorum.

16 yorum gelmiş

  1. embir

    Aaaa benimde küçükken buna benzer elbisem vardı. Annem yapmıştı. Gerçi benim ki kışlıktı, içine kazak ile giyiyordum. Ne güzeldi ya

  2. kondor

    Beğendim aslında ama aklıma örgüden siyah (o zamalar öyleydi tabiyki) önlüğüm geldi. Annem örmüştü kışın giyerdim , belden aşağıda hafif klaştu (bu da nası yazılıyorsa artık) sokakta kadınlar durdururdu. Allahım ya..bu da bi şey mi.

  3. nokturn

    ah o kloş eteklerrrr!..dönen etek dönen etek diye delirirdim,ne oluyorsa onu giyip ortalarda dolap beygiri gibi dönünce…

  4. sefa97

    nokturn ve kondor siz ikinizi bi araya getirip… kaşınıza geçip muhabetinizi dinlemeyi çok isterdim…:)))ablam, derya nın prg. da görmüş hemen örmüştü valla… hatta ebruli renk ip kullanmıştı müthiş güzeldi… bi tane kendisine, bi de kızına örmüştü…kızına ördüğü boyundan bağlamalıydı…marifetli olunca… örülüyor işte…

  5. nokturn

    nokturn ve kondor siz ikinizi bi araya getirip… kaşınıza geçip muhabetinizi dinlemeyi çok isterdim…:)))

    sefacım olmaz mıııı,ziyadesiyle olur da ben de üç aşığın (seni,kondor ve s12) atışmalarını isterdim valla:=)))))

  6. aynısını tığla yapılsa nasıl olur acaba ben şişten hiç anlamamdaama tığla bişiler yapabilirim belki

    aynen bende şişten anlamıyorum, olur bence tığlada..çok harika olmuşlar bu arada ,insanlar ne kadar yaratıcı böyle ya :) maşallah:)

Bir Cevap Yazın