Örgü gelinlik

-

Örgü gelinlik
Bu seneki Kartopu Fikir Yumağı yarışması icin gelinlik ördüm :) Geçen sene hatırlarsınız örgü araba kılıfı yapmıştım ama hiçbir şey kazanamamıştım maalesef. Bu sene de bu gelinlikle katıldım, bakalım begenecek misiniz? :)

Örgü gelinlik

Örgü gelinlik

Örgü gelinlik

26 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    fikir yumağı yarışması tasarımları buraya yollanabiliyor mu bilmiyordum yahuu ? kaç oy oldu bakem ? bu ör ör bitmeyecek gelinliğe :) ellerine sağlık :)

  2. ssserpil

    aaaaaa yayınlanmış bıle…tesekkurlerrr 10marıfettt…fılızcım yayınlanıyor elbette buradada bır sakıncası yokmuş..gecen sene ögrenmıştım ben…bır hafta da bıttı sanırım ..sen daha ıyı bılırsın fılızcım az konusmadık yapmaya baslamadan önce:))) hadııı senı beklıyorum benn:)))

  3. esinsel

    Serpil inanamıyorum nasıl ördün ? Ne kadar da güzel,nasıl oy kullanacağız ? Hemen facebook’u karıştırayım,şansın bol olsun canım:)

  4. ssserpil

    ıkndesıgn cokk teesekkur ederım canım….
    esınsel cım tesekkurler tatlımm…facebooktan kartopu yunlerının sayfasını bulup oy kullanacaksıunız..yada burada kı lınkten…
    bızdenhayatvehobı cok tesekkur ederım usttekı lınkı tıklayarak oy verebılırsınız:)))

  5. ssserpil

    canımmmmm sagol bıtanemmmm…yapalım yaaa yarısma bahanemız olsun kaybetsemde yapalım kii ben aglamaya fırsat bulamayimm:))))

  6. ssserpil

    noyumberry tesekkur ederımmm…..
    atölyemini tesekkur ederım ..haftanın tasarımı secildi…darısı birincilige ınsallahhh……………

  7. arzugundogan

    harika olmuş ellerinize sağlık.. diğer yapılanları görmedim ama inşallah gönlünüze göre olur… bu arada gelin yolunuda çok beğendim fikir mükemmel umarım daha da ilerletip şirket kurarsınız… çok çok tebrik ediyorum.. biz acemilere de ilham veriyorsunuz :))

  8. ssserpil

    arzugündogan coookkkk tesekkur ederım canım ınsallah emeklerım boşa cıkmaz da bu sefer dereceye gırebılırım:))) gelın yolunuda oglum artık tıcaret olarak yapacak kıbrısta dugun ler yazın olur bu yaz yaparız ınsallah bolca:)))

Bir Cevap Yazın