Otantik çekmeceli raf

-
otantik raf
otantik raf

Bu küçük çekmeceli rafı boyadıktan sonra peçete decoupage’ı uyguladım.Peçetenin kenarındaki filleri çekmecelere ortasındaki desenli bölümü de üst tarafa yapıştırdım.Üstüne de boncuk boyayla rötuş yaptım.

20 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Şal deseni ve fil deseni takıntılı biri olarak çok sevdim çalışmanı, ellerine sağlık. Fiiler şu renklilerden olsaymış tam süper olacakmış.

  2. saatoniki

    bişey sorucam..bu peçete arkdaşlara muhtaç mıyız bu dekupaj olayında..ince bi tülbent tarzı bişiyler yada ince kumaşlardan olmaz mı bu iş? evet sayın sibella, evet sayın sesiber buyrun bakalım :)

  3. Sibella

    Hayır saatoniki tabii ki dekupaj için illa da peçete olması gerekmiyor.Özel dekupaj kağıtları ya da fotokopi kağıtlarını da kullanıyoruz.Fakat değişik teknikleri denemek için peçete kullanmak istemiştim sadece.

  4. sesiber

    Kumaş ta olur, kumaşa kumaşla yapmıştım ben çok güzel oldu. Ahşaba-seramiğe kumaş ta çok ince olmak kaydıyla olur. Peçete tekniğinde en önemli nokta yapıştıracağınız yüzeyin renginin peçete zeminine uygun renk olması. Çünkü yapıştığında alttaki renk baskın çıkıyor, ilk denemede başıma geldi aman dikkat edin.

  5. sefa97

    sibella;bu çok güzel bir çalışma. ellerine sağlık.ama bişey diyeceğim kızma olurmu… keşke fillerin rengi ve motifleri ile uyuşabilecek bir desen seçseydin daha iyi olmazmıydı?

  6. Sibella

    Kızmam kızmam.Aslında bu çalışmanın desenleri bütün olarak benim de zevkime çok uygun değil.Eee o zaman niye yaptın diyeceksiniz.Bazen böyle şeyler oluyor tabii.Ama bu arada ne kadar uygun değilmiş gibi görünse de o filler peçetenin kenar desenleri,üstteki şal desenli renkli kısımdaynı peçetenin orta bölümüydü.Yani bu desenler zaten bir peçetedeydi.

  7. saatoniki

    paraya kıyıp iki peçete kullanmak lazım geldiğini buradan anlamış oluyoruz :) evet evet 2 birden iyidir her zaman..:)

  8. Sibella

    Ben buna karşılık diyorum ki…Bu iki desen birbirine uygun görülmüş ki aynı peçetede kullanılmış.Zevkler ve renkler tartışılmaz diye boşuna söylememişler.

  9. ganeja

    fil takıntılı birisine bunları göstermeyin evim filden geçilmiyor.Zaten adımıda ganeja koydum hintlilerin fili yani.Fil ve şal deseni hep birarada kullanılır nedense!!! Benim yaptığım tepsilerde de vardır.Buradaki gibi

  10. sesiber

    Amanııın işte benim fillerim bunlar. Onlar desen mi Ganeja? Desense ve mümkünse maille falan yollayabilir misin?

  11. ganeja

    Ama desen pc’mde yok nasıl yapalım?Hatta deseni hiçbi tarafımda da bulamıyorum allaaam kayıp mı oldu sevgili filim ü-hüüü.Olsun yenisini bulurum ben ama sana yollamam uzayabilir çok mu acil? Oğlumun hastane işleri var da ondan gecikebilir bulup hemen yollarım

  12. sesiber

    Ne yapabilirsin… Bu tepsi hala duruyorsa tek bir filin yakın fotosunu çekebilirsin, elimle de çizerim de fikir olsun, yakın foto da görür işimi.

  13. ganeja

    Tepsi elimde değil sergide satılmıştı.Bu fotoyu yollayayım programda zoomlarsın.Net olmasa da fikir sahibi olursun.Ama ben bu filleri her seferinde değiştiriyorum.Sende üzerinde oynama yap çok güzel oluyorlar.

Bir Cevap Yazın