Peri’nin Kedişi ve Elişi Kitabı

-
Marifetli Peri
Marifetli Peri

Çocuklarla yapılabilecek bir aktivite. Ben kızıma ve yeğenime yaptırdım. Sonra onların yamuk yumuk dikişlerini söküp düzelttim. Öyle bırakmak isterdim ama gerçekten çok kötüydü :) Bir tanesi hala kötü, çünkü acele acele yapıldı. Çocukların odasına asıldı. Birşey daha, ben de temizlik bezi kullananlar kervanına bu çalışmamla katılmış oldum. 10marifet ailesine hayırlı uğurlu olsun:)

Marifetli Peri
Marifetli Peri

Kediyi Becerikli Ellerim kitabından bakarak yaptık. Tabi kitaptaki kedi keçeyle yapılmıştı :) Bu kitabı kızıma yeni yıl hediyeleriyle birlikte vermitim. Yarıyıl tatilide gelmişken, içindeki çokcuklar için hazırlanmış, el işleri ve fikirlerden bakalım hangilerini yapacağız. Blogumda, Neşeli Etkinlikler serisiyle ilgili bilgileri bulabilirsiniz.

sserapp

Marifetli Peri

7 yorum gelmiş

  1. Benden

    Demek bu minik peri kızı da annesi gibi marifetli olacak.Diğer kedi de güzel olmuş bence. Bu arada Sserapcığım Yade ne anlama geliyor ?

  2. nalana

    kızını ve seni kutluyorum serapcığım.bizim torun sıpa da büyüse de birlikte birşeyler yapsak.herif oomaz annem,hayıl annem modunda annem de ben oluyorum annesine adını söylüyor.

  3. sserapp

    Hilaltimur, o serinin kitapları çok güzel. Bizimbile faydalanacağımız çok şey var içinde. Ben çocuklara alıyorum diye bahane ediyorum:)Benden, kızım çok meraklı gerçekten:) Yade, hatıra, anı anlamına geliyor. Ben önermiştim ismini… Güzel değil mi?Nalan Abla’cığım, inşallah o günler de gelir. Belki dedesiyle bisiklet yaparlar, seninle de kaatı… O yarım yarım konuştukları zamanlar öyle şeker oluyorlar ki. Annem diyor ama sonuna “m” ekliyor ya akan sular duruyordur:)Çok teşekkür ederim.

  4. gonuldenele

    aramıza hoşgeldinnnn:)))gerçi bende geçen hafta itibarıyla keçelere terfi ettim ama henüz kesmeye kıyamadım..Bu arada kedicik pek şeker.Minik ellere sağlık:))

  5. sserapp

    Sağol Gönüldenele hoş buldum:)). Blogunda okumuştum, Konya’da keçeyi zor bulduğunu. E kıyamazsın tabi. Ben İstanbul’dayım ama nereden keçe alınır? Bilmiyorum. Eminönü’ne gidebilirsem araştıracağım bakalım. Pek bilmiyorum ya bu keçe işlerini, ilgilenmedim bu zamana kadar. Aslında ne zaman gitsek kabile halinde gezdik hep (ailece, 2 çocukla:)) Eminönü, Tahtakale’yi… Bakalım, sararsa buluruz nerelerde satılıyormuş.

Bir Cevap Yazın