Cumartesi, Aralık 3, 2016
peyote derlemelerim

peyote derlemelerim

20
nostaljik beyaz kolye
nostaljik beyaz kolye

ilk öğrendiğim zamanlarda içimdeki o hevesle çabucak bitirmek için acele ettiğim peyote işlerim olur kendileri..görenler olmuştur ama görmeyenlerlede paylaşmak istedim.. siz siz olun çabuk bitirmek için ayrıntıları atlamayın:))el emeğini değerli yapan şeylerden biri de;oa an yaparken her karesinde bir düşünce bir fikir..insanlar bir şeyi yaparken neler neler düşünüyor..bu çok önemli..iyi düşününce güzel şeyler,üzgünken yada kızgınken birine uydurma göze güzel görünmeyen şeyler çıkıyor ortaya:))çok konuştum..bakalım beğenecekmisiniz..dizaynlar uyduruk ama bakmayın dizyn uyduruğun sosyetik halidir..öyle değilmidir nede olsa….

bronz kolye
bronz kolye
gri bileklik
gri bileklik
cam boncuklu herringbone kolye
cam boncuklu herringbone kolye
kırmızı bileklik
kırmızı bileklik
gümüşi bileklik
gümüşi bileklik
dore bileklik
dore bileklik
siyah bileklik
siyah bileklik
laleli kolye
laleli kolye
mavi peyote bileklik
mavi peyote bileklik

20 YORUMLAR

  1. bende inciliye bayıldım. yanlız bu nasıl bi sabırdır yaaben o boncukları tek tek dizmeye kalksam kafayı yerdim.. ellerinize sağlık

  2. nasıl güzeller bunlar ellerine sağlık, seçim bile yapamadım.. ama ilki ve sonuncu harika.. hatta ilk kolyenin ucundaki o kadın portresine bayıldım bende ondan istiyorum…

  3. hatta ilk kolyenin ucundaki o kadın portresine bayıldım bende ondan istiyorum…

    aynen bende bayıldım. hatta kendi kendime sorup duruyodum nerden bulabilirmki die.. takı malzemeleri satılan yerlerde varmıdır acaba

  4. Canım ya hepsi de birbirinden güzel olmuş, çok beğendim. Ben hiç denemedim. Bazen diyorum buradan yakınız ama marifetçilerin evleri de yakın olsa herkes birbirinden birşeyler öğrenirdi (yani daha yakından uygulamalı olarak) varya evlerimiz malzemelerden patlama noktasına gelirdi. Ondan da yapcam bunu da öğrencem derken evde yatacak yer bulamazdık. Yok yok ben vazgeçtim :))

  5. demetcim hepsi çok şık ellerine sağlık söylediklerinede katılıyorum bende öyle düşünürüm hep,insan bişeylerle uğraşırken aklından neler neler geçirir ve yaptıklerımızı olumlu ya da olumsuz mutlaka etkiler…ayrım yapmak istemem ama ilkini beğendim hepsi güzel tabi

  6. canim ne kdr guzeller bunlar boyleee:)incili olani çok sevdim sonracimaaaa trésor reklam sayfasinin ustundekinide (ama trésorun kokusunu hiç sevmem:) ve birde sonuncu turkuazi aslinda lalelide guzel of hepsi guzel ya:) ellerine saglik demetcim

  7. ben boncukçular da görmedim hiç, belki benmkilerde yoktur. gerçi başka nerde olabilir diye düşünüyorum büyük manfaturacılarda olabilir belki..zaten artık resimlerin çıktılarını arıyıp bundan istiyorum diye gezcem ben anlatamıyorum sanırım aradığım şeyi :) geçen gün adama dedim kadıköy taşı diyorlarmış dedi ki yok beyoğludur o :) bence dedim o olsa olsa leventtir :))

  8. aslında ilk baştaki kolyeye boncuk yetmedi kısa kaldı sonrasınıda öyle yapmam icap etti..kolye nin ucundaki kadın portresine gelincede;y-london da alış veriş yaparken bir kıyafetin üzerinde görmüştüm.broş olarak satılıyordu kostümle birlikte tabi çok alış veriş yapınca rica ettim sağolsunlar kırmadılar okdarınıda hediye ettiler yani:))))