Cuma, Aralık 9, 2016
Resinlerim Pasajda…

16 YORUMLAR

  1. çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.aslında merak ettğim bir konu var pasajda ürün satabilyormusunuz cevap verirseniz memnun olurum

  2. pasajın cok verımlı bı yer oldugunu dusunnmuyorumkızlar sunun daha etkılı oldugunu dusunuyorumkisuanda hazırlık asamasındayımkendı capımda broşür veya katalog hazırlayıprenkli çıkartıcam ve pvc ıle kaplıycambu sekılde zarar gormuycekbi kaç bıjuteriyle anlaşmaya çalışıcam(sanırım biriyle anlaşmak uzereyım)bunun satış ıcın daha etkılı oldugunu düşünüyorum…

  3. yakında pasaj veya farklı sitelere vergi uygulaması gelirse diye ben de korkuyorum. sonuçta internetten satış yapılan yerlerde vergilendirme yapılmıyor. ama benim de pasajda bir kaç şey satasım var yine :))resinlerin harika olmuş hobim:) en çok da ikinci resimdeki kolyeye bayıldım. ellerine sağlık. bol kazançlar:)

  4. Yaptıklarınız çok güzel,umarım pasajda değerini bilirler.Bir şey sormak istiyorum bu aparatları nerelerden temin ediyorsunuz?yüzük için kolye için ben İstanbul’da oturuyorum.Sizin yaptıklarınızı görünce bende bir denemek istedim ama sizin kullandığınız materyallere ulaşamadım.Yardımcı olursanız çok sevinirim.Ellerinize sağlık:)

  5. YellowAlien,pinkly,ayme hepiniz sağolun :) ecedenizer,aparatlatlar için İstanbul ‘da oturduğuna göre senin bulman daha kolay.Sultanhamam tarafında takı malzemeleri satan yerler var.O tarafları güzelce gezip,beğendiğin malzemeleri alıp,başlarsın.İzmir’de oturanlara bir adres ve kroki bloğumda vermiştim.Resin etiketli yazılarımdan birinde…Kendine ve hediye için yapmak iyi de,satmak zor.Gerçekten o konuda başarılı değilim:(