Rubik küplerinden resimler

-

rubik küplerinden resimler

Rubik Küpü, çocukken akranlarımın elinden düşmeyen bir zeka oyunuydu. İcadınnın üzerinden hayli zaman geçmesine rağmen, Rubik Küpü’ne olan ilgi azalmış görünmüyor. Bu ilgi, küpün ana fonksiyonunun yanında, fiziki özelliklerinden faydalanılarak geliştirilebilecek sanat eserlerinin hayata geçirilmesinden de kaynaklanıyor olabilir. Bazı sanatçılar, bu küplerin renklerinden faydalanarak, klasik eserleri yeniden yorumluyorlar. Hatta bir şirket, resminizi gönderdiğiniz takdirde, sizin Rubik Küplerinden oluşan bir tablonuzu oluşturabiliyor. Siz de, istediğiniz bir resmi rubik küplerinden oluşturabilirsiniz. Resmi bilgisayara yükleyin, Photoshop gibi bir resim programı yardımıyla resmi (6 renkten ya da tondan oluşan) kübik hale getirin, hazırladığınız resmi referans alarak, rubik küplerinizi çevirip uygun renkleri bir araya getirmeye çalışın. Beyni çalıştıran bir iş değil mi?

6 yorum gelmiş

  1. zabun

  2. zabun

    Bu resimleri oluşturmak için, cam mozaiklerini tercih edebilirsiniz, bu sayede 6 dan daha fazla renk yada ton kullanabilirsiniz.

  3. emsvizyon

  4. anane

    Bir tesadüf eseri,pillinetworkle tanıştım,üye oldum ,bu sayfanın linkini siteme ekledim…ve işte ilk yorumumu bu el becerilerine yazıyorum..henüz olayı tam kavramış değilim..öğreneceğim..acele yok değil mi?bu pazılı bir gün torunumla yaparım neden olmasın?..

Bir Cevap Yazın

Mama kutusundan vazo yapımı

| | 4 Yorum

2014’ün ajandasından 2015’in çantası

| | 0 Yorum

Meyve suyu kutusundan masa saati yapımı

| | 0 Yorum

Bant rulosundan takı kutusu yapımı

| | 2 Yorum

Kadehten dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Metal kutusundan dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

CD kutularından duvar panosu yapımı

| | 0 Yorum

Mandallardan sepet yapımı

| | 0 Yorum