42 yorum gelmiş

  1. bende tutup gidiyorum,5 dakikada bir uğrarım.dolapları yerleştircem temizlik yapıcam halı yıkıcam,2 saatte bunları bitirip yapılcak işler kolimle başbaşa kalmak istiyorum.

  2. cnm belinda geçmiş olsun bugun duydum tvde avakado yaprarıgı kaynat içir (5 dakka kaynıycak) hemen taşı düşürüyormuş

  3. kız ben her hafta dolapları boşaltır içini üstünü siler yerleştiririm,yatağım yerden yüksek onun altını silerim bütün evi siler süpürürüm eksiklerin listesini yaparım akşama yemek yaparım kuşun kafesi balığın fanusu temizlerim.oturur üstüne el işi yapar yorgunluk atarım.size muhabbetede yetişirim.

  4. sağolun kızlar evet cnm bizde avakado yaprağını duyduk,aktarda avakado suyunu verdi daha etkili hemde eritir dedi neyse çıkıyorum ben grşrz sonra hepinizi öptüm

  5. bu ne hız şekerim ben ancak yetişiyorum valla,birini tam yapsam öbürü yarım kalır,çok ta uyumuyorum ama günde 6 saat fln,elin çabuk senin bence cüceyide bi çırpıda yaptın o gün şaşırdım kaldım atom karınca seni:)

  6. bende yavaş yavaş ahesteden yaparım işleri hep,annem çok kızar hiç beğenmez beni:))kendiside çokk hızlı ve titizdir çünkü

  7. kaç yaşına geldim ama hiçbizaman annem beni beğenmicek galiba:)Dimi anne çok yavaş ve pasaklıyım,laf aramızda annemde okuyor yorumları:)))senin istediğin gibi olmaya çalışıyorum ama çok olamıyorum:))

  8. annedir yüregi fazla dayanamaz herkes bıksa benden annem bana doymaz hergün koklar beni uyutur kalbinde gerisi gelmedi aaklıma iyimi gene hafıza kaybıııııııııı:))))))) teyzecim ellerinden öperim çok iyi bi evlat yetiştirmişşin

  9. ayyy ayakkabı ve şapka takıma bayıldım bu 2 hafta içerisinde erkek yeğenim doğacak hemen ona öreyim bu senenin moda renkleri birde…nasılsa tarifleri var bende …

  10. ben de pek örgü sevmem ama bayıldım cidden çok nefisler. sağol farfin paylaşım için. 03belinda çok geçmiş olsun eşine Allah şifalar versin. farfincim ben de o aheste aheste yapanlardan biriyim. benim annemde beni hiç beğenmez :))

  11. beğenmene sevindim canım,demekki bütün anneler öyle,kızları becerikli hamarat olsun istiyorlardır onlarda haliyle:))

  12. ben de bayıldım,farfin anneler kızları şımarmasın diye söylemezler beğenilerini…aldırmabellinda geçmiş olsun canım

  13. belindacık,bol su içsin,sonra da ip atlasın…inşallah çabuk kurtulur…farfincik hepsi birbirinden şahane ama ayakkabı çalışmaları muhteşem ötesi :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Eski kottan terlik yapımı

| | 3 Yorum

Yapay deri tozluk yapımı

| | 2 Yorum