Perşembe, Aralık 8, 2016
ŞAL SÜSLEME

26 YORUMLAR

  1. ellerinize sağlık, keçe iğnelemeye yarayan alet epey iş görüyor anladığım kadarıyla. keçe işine bulaşınca edinmek gerek :)

  2. Bu sabahın ilk waaaauuuww ünlemini yaptım sayende. Ne akıllı kadınsın, bayılıyorum sana. İdolümsün Neduk. Şala keçe uygulamak süper fikir. Ayrıca yeşil de çok yakışmış. Normalde de sevdiğim renk kombinidir. Ellerine sağlık. Büyüksün.

  3. Çok güzel olmuş Neduk.Peki hiç keçe iğnesiyle bastırma yada ıslatma yok değilmi ? Böyle daha paratik olmuş arkadaşım.Aklınızla bin yaşayın emi.

  4. Yine döktürmüşsünüz Sevgili Neduk, ama kendinize haksızlık etmeye de devam ediyorsunuz:)) O yeşil de çok yakışmış,çiçekleri nasıl da vurgulamış,tüm arkadaşların övgülere katılıyorum:))

  5. ben gene geç kalmışım,iki-üç gündür doya doya kalamıyorum marifette.sayfa sayfa kırmızı…aklınla bin yaşa nedukcum,yaratıcılığına hayranım,çok güzel olmuş.

  6. :)) bugün başım çok ağrıdı neduk.hep yattım kalktım,arada uyumuşum da tabii.şimdi de uyuyamadım,canım bir şey yapmakta istemedi.az önce vazo na yazdım.buraya da yazayım,aman onları aşağı indir nedukcum,olur mu?

  7. Biri bana kaldır poponu desin, ütüm var, yapmak istediğim şeyler var, bak yine yatma vakti geliyor ben kalkana kadar.