ŞAL SÜSLEME

-

Fıstık yeşili hiç yakışmadı ama başka yeşil yünüm yoktu maalesef.

Evde kullanılmayan bir yün şal vardı.Bakalım ne yapabiliriz.
pembe keçe yününü lif lif kopertıp şala çiçek şeklinde iğneledim.
Daldı,yapraktı devam ettim
Daldı,yapraktı devam ettim
Bir de baktım,bitmiş.
Bir de baktım,bitmiş.
Arkası da böyle görünüyor.
Arkası da böyle görünüyor.

26 yorum gelmiş

  1. sergun

    ellerinize sağlık, keçe iğnelemeye yarayan alet epey iş görüyor anladığım kadarıyla. keçe işine bulaşınca edinmek gerek :)

  2. sesiber

    Bu sabahın ilk waaaauuuww ünlemini yaptım sayende. Ne akıllı kadınsın, bayılıyorum sana. İdolümsün Neduk. Şala keçe uygulamak süper fikir. Ayrıca yeşil de çok yakışmış. Normalde de sevdiğim renk kombinidir. Ellerine sağlık. Büyüksün.

  3. nazesen

    Çok güzel olmuş Neduk.Peki hiç keçe iğnesiyle bastırma yada ıslatma yok değilmi ? Böyle daha paratik olmuş arkadaşım.Aklınızla bin yaşayın emi.

  4. aydin gelini

    eline sağlık hemşerim.çok güzel görünüyor.şimdi marmaris e yağmur yağıyor.ne güzel olur iş yaparak yağmuru seyretmesi:))

  5. fiamma1

    Yine döktürmüşsünüz Sevgili Neduk, ama kendinize haksızlık etmeye de devam ediyorsunuz:)) O yeşil de çok yakışmış,çiçekleri nasıl da vurgulamış,tüm arkadaşların övgülere katılıyorum:))

  6. esinsel

    ben gene geç kalmışım,iki-üç gündür doya doya kalamıyorum marifette.sayfa sayfa kırmızı…aklınla bin yaşa nedukcum,yaratıcılığına hayranım,çok güzel olmuş.

  7. esinsel

    :)) bugün başım çok ağrıdı neduk.hep yattım kalktım,arada uyumuşum da tabii.şimdi de uyuyamadım,canım bir şey yapmakta istemedi.az önce vazo na yazdım.buraya da yazayım,aman onları aşağı indir nedukcum,olur mu?

  8. sesiber

    Biri bana kaldır poponu desin, ütüm var, yapmak istediğim şeyler var, bak yine yatma vakti geliyor ben kalkana kadar.

Bir Cevap Yazın