28 yorum gelmiş

  1. orgueli

    bağlama yerini ipi bi kaç kez katlayıp sonra burarak yaptım eskiden çok kullanılan bi yöntem vardı ya hani…

  2. nokturn

    Çok sevdim çok güzel..ellerine sağlık..Uzay bunu görse hemen üzerine aynı tonlarda pul da işlerdi:))) süper de olurdu hani..

  3. orgueli

    teşekkürler:) nokturn bende nedense üstüne pul palet falan işlesem mi diye düşündüm ama motif şekilli zaten diye gerek duymadım…gerçi uzayın eli değse seyretmeye doyulmazdı…

  4. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Salyangozların tam ortasına belki palet hoş olabilir uzaylık iş yani…Ben bu motifi daha değişik örebiliriz diye düşünürdüm yani benim sandığım -ama denemediğim- şekilde değilmiş iyi oldu öğrenmem :)Havlu kenarı da olur mu? Şöyle altı beyaz kafes olucak 2-3 parmak snr üstüne mor açık pembe salyangoz olucak? Olur sanırım ki ben çocukken gördüm bir yerlerde…Ha bir de örgüeli bir blogda okumuştum onu yapıyorum ben genelde böyle bağlama ipi gerektiği zaman hırkalarda falaniki ucu düz minik işiler oluyor bilirsin… Şimdi şişe 3 ilmek atıyorsun. 1. sırayı örüyorsun… Örgün doğal olarak sağ elindeki şişin en başında kalıyor. Şişi sağ elinden sol eline alıcan örgüyüde sol başa çekicen -arka yüzü çevrilmiycek- ardından öyle örücen hep böyle yapa yapa gidiyorsun… örgü makinesindeki gibi şerit oluyor :)Ama o şerit bu salyangoza gitmez :)

  5. orgueli

    tşk:) fraise yapılmış hali varsa yayınlarmısın görerek daha iyi olur hem fikir olsun belki başka bişeylerde kullanırım…

  6. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Elimde yaptığım hali yok şu an da daha doğrusu şöyle yapalım akşama geleyim ben örerken annem resmini çeksin öyle gösteriyim olar mı?

  7. embir

    marifetli arkadaşım, çok güzel olmuş…Ben yaparsam (yapabilirsem) siyah gri örerim yada sen bana yapar mısın? :)

  8. Gamy

    kimdi kimdi söyleyin bana, kırmızı papuçlarla takı fotoğrafı çeken arkadaşımız…takı ve ayak pardon ayakkabı … ne ima etmek istiyorsunuz arkadaşlar … aaa :)örgüeli sen yaparsında şık olmaz mı..oh mis miss

  9. Gamy

    bak nasıl biliyor kendini :Dsizi iki rezil siziii, ayak fetişistleri siziii…bundan sonra tüm takı sunumlarınız pabuçlu olacaktır..yoksa tiz elden vurarız kelllenizi…mimlendini artık kaçış yok ;P

  10. Gamy

  11. Gamy

    ben geldim ben..kendim çalıp oynuyorum kimsecikler yokköyle işte..ordaann oraya savruluyorum …iyiki varsın Sesiciim

  12. sefa97

    shane diyor ki;çok hoş olmuş. mavi ya, sefa görürse hemen tutar bunu.

    haklısın shane;hemen tuttum…renk bir tarafa, çok şık olmuş. çok da basit.gamy gelmiş hoş gelmiş:)

  13. sesiber

    bu fotoğraftaki evlada zorla mavi giydirilmiş gibi gülümsüyor..çabukun mavi yetiştirin :)

    Baş sıyrığım benim iyi ki geldin kös kös oturuyorduk…

  14. Gamy

    valla dimi hareket geldi…ben de tek başıma dlaşıyordum saatler önce herkes pek bi erken yatmış…sucuk oldu mu??

Bir Cevap Yazın

İpten dekoratif top yapımı

| | 4 Yorum