SeSi’ nin Anneciğinden Bere ve Boyunluklar

-

boyunluğun açık hali
boyunluğun açık hali
kırmızı berenin asıl boyunluğu buydu
kırmızı berenin asıl boyunluğu buydu

34 yorum gelmiş

  1. yalnzben83

    hepsi birbirinden güzel gerçekten ama krem rengi olana bayıldım. annenizin ellerine sağlık. sizde iyi günlerde kullanın.

  2. esinsel

    ay canım ne kadar da güzel örmüş.her ilmeğinde sana sevgisi var sesicim.elleri dert görmesin,sende güle güle,sevgiyle kullan.

  3. gonuldenele

    3.resimde boyunluk süper güzel görünüyor.Çok şık olmuş.Annenizin elleri kolları dert görmesin diyorum bende:))

  4. sesiber

    Annem bugün bendeydi, netten örgü modellerine baktık, bilseydim yayınlandığını, bu yorumları okuturdum ona, pek sevinirdi.. Başağın çalışmalarına yaptığınız yorumları Ankara’ da okumuş, ne güzel arkadaşların var senin, ne güzel şeyler yazmışlar, aferin demişti:)En çok modellik yaptığımı kullandım. Hatta krem olanı hiç kullanmadım henüz. Havalar da açtı zaten. Sanırım seneye artık.Annem hep seri üretimde zaten. Geçen yıl yatak örtüsü başladım, yardım edeyim dedi, üstüne kaldı kadının. Bu arada da birsürü şey ördü. Dün akşam minik yeğenime pelerinle Lora şapkası örmüş. Eski Burda, Samanyolu dergilerinden fırlamış gibiydi bugün:))

  5. esinsel

    Lora şapkası da ne güzeldir,şirin şirin:)) buraya koysana sesicim,Küçük Ev di dizinin adı değilmi?

  6. miragex

  7. SEMYIL

    Sesiber ben de kıskandım. Aman Nazar değmesin diyorum.Anneciğinin ellerine sağlık. hepsi birbirinden güzel olmuşlar.bir o kadar da şık… sana da çok yakışmış (yarım görebilsemde :)) ) İyi günlerde sağlıkla kullan.:)))

  8. sesiber

    Çok sağolun:)Esinsel evet küçük evdi:) Birdaha gördüğümde çekerim fotosunu. Üstümden tren geçmiş gibi, büyüğüyle mi oynayayım, küçüğünü mü seveyim derken fotoğraf çekemedim. Teyze olmak çok güzel:)Miragex benimki de onlardan işte:))Marifeti takip edemedim bugün, blogumda inşaat yapıyorum.

  9. dilevser

    ay hepsi çok güzel.. sarı mı kremmi rengi resimde farklı çıkmış sanırım o buyunluğu çok beğendim.. kahverengi alt kısmı tığ olanın dikilmiş tam halini annemde bana örmüştü… ah bir bana bere örmedi hala hazır alıyorum bereleri :( güle güle sağlıkla kullan annenin elleri dert görmesin..

  10. fiamma1

    Çok güzeller, annenizde sizin kadar zevkli ve maharetli.Ne mutlu ki zevkleriniz ortak noktada buluşuyor.Allah her zaman şansınızı daim etsin ve başınızdan eksik etmesin.

  11. SEMYIL

    sesibercim örtünde çok güzel .renkleri, motiflerin dizaynıgörmeye alıştığımız motifi bile bir başka güzel yapmış.(bu arada her halde görmekten hiç bıkmayacağım tek, tığ örneği bu motifler.))

  12. embir

  13. saatoniki

    kırmızı şapkalı kız olmak istiyorum bende .. bu durumda kırmızı bere benimdir diyebiliriz sanırım.. ayrıca bu mükemmel işleri yapan ellerden enfesss yemekler çıkar kanaati oluştu bende..maşallah :)

  14. sesiber

Bir Cevap Yazın

Nefti yeşil örgü bere yapımı

| | 0 Yorum

Kırçıllı ipten bere yapımı

| | 0 Yorum

Yıldız aplikeli bere yapımı

| | 0 Yorum

Saç örgülü yeşil bere yapımı

| | 0 Yorum

Saç örgülü pembe örgü bere yapımı

| | 0 Yorum

Hardal rengi bere yapımı

| | 1 Yorum

Pembe simli bere yapımı

| | 0 Yorum

Kafesli Elsa tığ işi bere yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi mavi çocuk beresi yapımı

| | 0 Yorum