SeSi’nin Keçe Çiçek Buketi

-

Gecenin bir vakti doğaçlama ortaya çıktı bu keçe çiçekler. Bir araya getirince bakın nerelere kondular.Etsy ve Pasaj’da satışta.

29 yorum gelmiş

  1. mtnaz11

    Ah bunları geçengün sayfanda görmüştüm.O zaman da çok beğenmiştim, şimdide.İnsanın içini açıyorlar.

  2. kondor

    sabah kör gözü bunu gördüm anca vakit bulmuşum renklerin hastasıyım yazmaya dün sana 3 kere yorum yazdım istemedi beni sistem barim bugün izin versin.

  3. sesiber

    Ayyy, evde olmayıp, sonra eve gelip ayaklarını uzatıp, birikmiş güzel yorumları okumak gibisi yok. İçimi açtınız şu kasvetli havada.Resmen çamur yağıyor yahu, sabahki sarı bulutların sebebi buymuş demek.Ben de bu çiçekleri çok beğendim. (kendini beğenmiş bir insanım zaten) Hatta bakınca hafif fimo havası var ya, beğenmemde onun da etkisi var sanırım. Yapması da çok kolay. Belki birileri daha önce bulmuştur ama valla billa yapımını ben kendim uydurdum. Bunlardan daha çok çooook yapmak istiyorum. Aşamalı fotoğraf ister misiniz bir dahakine?

  4. yildiz32

    evet ben de isteyenlerdenim sibelcim.sitende görmüştüm çok hoşuma gitmişti ama yorum yazmak kısmet olmamıştı.nasip burayaymış :)) her çalışmandaki gibi benden çok çok çok beğeni kazandın.ellerin dert görmesin ;))

  5. AyseBerin

    Renkleri çok severim ve o kadar muhteşem görünüyorki çiçekler bayıldım tek kelimeyle harikulade olmuş ellerine sağlık sesiber bu arada oyumu da verdim başarılar.

  6. sesiber

    Teşekkür ederim.Oyunuzu minik daireye tıkladıktan sonra alttaki vote butonuna da tıklıyarak vermiş sayılıyorsunuz.Sadece iki tık. Üyelik falan gerektirmiyor. Maddi bir ödül falan da yok. Sadece eğlencesine yapılan bir oylama. Ama heyecan işte, en güzeli de bu zaten.

  7. Benden

    Zaten çok beğenmiştim, gönül rahatlığıyla oyumu verdim: ))Sesibercim , ben bu çalışmana birkaç defa uğraşmama rağmen yorum yazmaya muvaffak olamamıştım.Şimdi sorun düzelmiş herhalde, bi daha yazayım.Bu çiçekleri çocuk odası dekorasyonunda kullanabilirsin. Böyle cıvıl cıvıl renkli perdeleri yanlardan tutturmak için fiyonklar yapıp üzerine eklenebilir. Yastıklarda, kapı süsünde kullanabilir.Hatta bebek odası için sadece pembenin tonlarında çalışıp , pembe tüllerle birlikte cibinlikten beşik süslemesine birçok dekoratif çalışma yapılabilir.Eline sağlııık

  8. sesiber

    Senin de eline sağlık Bendencim:) Perde süslemek aklıma gelmişti de cibinlik aklıma gelmemişti bak. Daha sözüm var arkadaşlara, aşamalı anlatacağım en yakın zamanda.Az önce Etsy’de FP (front page) oldum. Etsy üyeleri bilir; Etsy’de anasayfaya çıkmak mühim birşeydir. Dolayısıyla çok mesudum :)Bu ara çok medyatik oldum, hadi hayırlısı:))

  9. marulloo

    Daha önce bakmış ama yorum yazamamıştım.. oyumu da verdim. diğerleri arasında her açıdan fark atmış zaten yaptığınız..ellerinize sağlık.. ..

  10. sakagun

    Sesiiiiim, sitende anlatımını görünce bak ben de polardan yaptım. Yuvarlatmadan önce kenarlarını dalga şeklinde kestim. Nasıl olmuş?

  11. fiamma1

    Çok guzeller cıvıl cıvıllar:) ben bu yorumu daha once aynen bir yerlere yazdım ama araki bulasın:) ellerine sağlık sevgili sesi:) oylama nasıl sonuclandı mı?

Bir Cevap Yazın

Keçe arabada bebek var yazısı

| | 0 Yorum

Bahar kelebekleri – keçe yaka iğnesi

| | 1 Yorum

Keçeden araba dikiz aynası süsleri

| | 0 Yorum

El yapımı keçe aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden Monster High temalı aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden kalp sevgi buketi

| | 0 Yorum

Keçeden yıldız araba süsleri

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden süslü lavanta keseleri

| | 0 Yorum