SeSi’ nin Örgü Tasma – Küpesi

-
Tığ işi Kolye-Küpe
Tığ işi Kolye-Küpe

Geçen ay yapmıştım bu takımı. Annemin dolaplarını düzenlerken eskiden kalma iplerini buldum. Zamanında firkete oda takımı örmüş bu iplerden. (Açık renk simli olan)Mavi floş iple tasma zemini ördüm, arada simli ipi kullandım. Sonra da yine simli ipten küçük motifleri örüp ekledim. İmzam olarak ta püskülleri yapıp taktım.

31 yorum gelmiş

  1. nalana

    Özgün tasarım ve malzeme değerlendirme.Sibelciğim sana 10 veriyorum tam not.Bize de uğrasan çekmecelerimi düzenlesen ._bunu atıyorum Nalan abla_yoooo o lazım olur,_bu_O da lazım……..akşam olur,aynı tas aynı hamam

  2. sesiber

    Nalan ablacım ben de atamayanlardanım, inan birşey attırmam sana hatta el koyarım ona göre.Neslim teşekkürler.12cim tasarımlarımın % 80 i püsküllüdür, ipten olmasa zincirden yaparım, ne yapar yapar takarım. :))

  3. saatoniki

    marduktan sonra kalanlar, eski medeniyeti araştırıken, yıllar süren decode işlemi sonunda bir bilim insanının dikkatini çekicek bu durum..eserleri tek tek açıklayacak ve kameraya dönerek elindeki püskülü işaretle:” bu da imzası…”yalınız eserler için bı sığınak yaptırsan ii olur..

  4. sesiber

    12cim alemsin, iltifat ettin sanırsam , aldım-kabul ettim, teşekkür de ettim ayrıca.Şimdi çıkıyorum, ben gelene kadar püsküllerime iyi bak, koru. O bilim adamı ya da kadını senin torunların olabilir çünkü.

  5. pelos

    terbiyesizler… çok kızdım bak şimdi. ayıp ayıp.. sinirlendim fena oldum… blog sahibine uyarı yaptın mı sibel ablacım?

  6. sesiber

    yorum da yazdım, mail de. insanlar belki bilmiyorlardır böyle davranmamaları gerektiğini diyerek, düzgün bir mail yazdım.

  7. pelos

    yalnız ben de baktım da.. sanki çoğu kendisine ait değil.. ybancıların yaptıklarına benzior..

  8. boncuk hanim

    İşte sen imza diye püskül koymuşsun ama herkes ne bilsin sesiberin imzasını.Yazsana üzerine takı kulübü diye.Güzel şeyler hep taklit edilir. Bu da tamamen çalmış.Arkadaşlar fotolarınızın üzerine adınızı yadabloglarınızın adını yazın.Artık bilmeyen yok bu sitenin yazılarının çalındığını. Bak yazdıkça sinirleniyorum. En iyisi susuyum.

  9. sesiber

    Farketmiyor onlar için yazdıklarımı da aldılar, bir şekilde sildiler. Bunu da atlamışım yazmayı demek. Benim takılarımın fotolarıyla gittigidiyorda dükkan açmış satış yapıyordu biri.

  10. embir

    sibelcim imzanı atmışsın yine takıya, püsküllerini severim.Ya evet bende çok görüyorum senin çalışmalarını sağda solda.

  11. cadikazani

    sesiber harikasin valla benimde aklimda puskuller danteller vsler donuyordu ustelik:)bu arada yalniz hazir aldim ben puskulleri çok tembelim:)) simdi istedigim renklerini temin etmek istiyorum bi kismet:)

  12. nalana

    sibelciğim ayıp ama neden başkalarının aklında olan bir şeyi 15 ay önce,daha imal edilmeden uzay teknolojisi ile fotoğraflayıp çalıyorsun ve ben yaptım diye yayımlıyorsun.çok ayıp çok uzat baiiim kulağını çekecem!!!!!!!boncukhanım gibi sinirlenmemek için zor tutuyorum kendimi

  13. sesiber

    Hehe uydudan çektim fotolarış zamanda yolculuk yapmak için. Mailime cevap geldi bu arada. Pek komik gerekçeleri:))

  14. sesiber

    Logo falan değilmiş o, resimleri kopyalanıyormuş ya başka sitelerce, o nedenle kaynak belirtmişlermiş:)) Benim yaptığım birşeye benden daha çok sahip çıkıyorlar anlayacağın. Güler misin ağlar mısın. bknz. Cahil-laf anlatmak-deve-hendek- ….

  15. esinsel

    inanılır gibi değil.kendi yaptıkları sayılmıyor!!!çaldıklarını,kendileri gibiler çalmasın diye….gerçekten de cahile laf anlatmak,deveye hendek atlatmaktan daha zor.pes vallahi.

Bir Cevap Yazın

Tığ ile cupcake motifi nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Tığ işi kiraz yapımı

| | 0 Yorum

Örgü baykuşku uyku bandı yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi kitap ayracı – Popcorn tekniği

| | 6 Yorum

İpten dekoratif top yapımı

| | 4 Yorum