Sevimli çiftlik bebek kapı süsü

-

keçe kapı süsü

Büyük uğraşlar sonunda bitirdiğim kapı süsümü sonunda beğenilerinize sunuyorum. Öncelikle belirtmek isterim ki bu benim ilk çalışmam o yüzden değerlendirmelerinizi yaparken göz önünde bulundurun lütfen :) Bu kapı süsünü yeğenime hazırladım zira ailede olan tek çocuk ismi şu an ona ait. Şanslı kerata :) Yaklaşık iki aydır bu keçe hayranlığı beni yiyip bitirmekte. İki ay önce eve renk renk yığdığım keçeler en sonunda bir şekil almaya başladı. İşten arta kalan zamanlarda uğraşırım diyerek başladığım iş şu an iş bitse de eve gidip keçeden köpek yapsam, inek yapsam, kuş yapsam vb. cümleler kurmama neden oluyor. İlgilenip göz gezdiren arkadaşlardan ricam kapı süsü hakkında olumlu ya da olumsuz düşüncelerini yazmaları. Yol yakınken ufaktan ufaktan bu işi bırakmalı mıyım yoksa devam etmeli miyim???

keçe kapı süsü

keçe kapı süsü

keçe kapı süsü

keçe kapı süsü

keçe kapı süsü

keçe kapı süsü
İlgilenen ve çıktığım yolda bundan sonra benle beraber bu serüvene katılmak isteyen arkadaşları sayfamda çaya bekliyorum.

4 yorum gelmiş

  1. Hobbycart

  2. Necla55

    Makdeniz bu güZel yorumlar için çok teşekkür ederim sana. İnşallah zevkli bir süreç olur ki şu an İnan öyle… Bunları yaparken çok eğleniyor ve işimden kaynaklı stresimin tamamını atıyorum. Bir de böyle güzel yorumlar duyunca değmeyin keyfime. Tasrlamaya ve var olan bazı kalıpları kendim kombinlemeye devam ediyorum. Balerin kızlarla ilgili bir çalışma var şu an elimde bitince onu da siteye göndermeyi planlıyorum.

  3. Hobbycart

    :) hak edene edilecek kelimelerdi dile getirdiklerim.Blog sayfamda keçe kalıpları ile alakalı bir kaç parça bişey olacak,ihtiyacın olursa bakabilirsin.Ben henüz eylemlere geçebilmiş değilim keçe konusunda.Sizin gibi yetenekleri görüp derin nefes alıp,çocuk gibi sevinip oturuyorum yerime. :)
    Bir kaç güne ördüğüm kazağı yüklemeyi planlıyorum.Şimdilik iş stresini atıp küçük kızımdan kalan minik zaman diliminde tamamlayabildiğim sadece bu! :))
    Tekrar söylüyorum,harika iş çıkarmışsınız…Ellerinize sağlık!

  4. Necla55

Bir Cevap Yazın

Necla55

Asıl mesleğim, İşitme Engelliler uzmanlığı. Ek olarak bebeklere dair birçok şey tasarlıyorum.Yeni tasarımlar ortaya koymayı ve el emeği sarfetmeyi çok seviyorum.

Keçe deniz kızı yastık ve kapı süsü

| | 0 Yorum

Deniz bebek odası kapı süsü

| | 0 Yorum

Balkabağı arabalı kız ve erkek kapı süsleri

| | 0 Yorum

Aydedeli pembe kapı süsü

| | 0 Yorum

Melek kanatlı kapı süsü modelleri

| | 0 Yorum

Balonlu fil bebek panosu

| | 0 Yorum

Kedili banner bebek odası isimliği

| | 0 Yorum

Minnie Mouse pembeli kapı süsü

| | 0 Yorum