Sevimli oyuncak hayvanlar…

-
sevimli ayıcık...
sevimli ayıcık…
cici köpek...
cici köpek…

Bu sayfadan yüzlerce örgü oyuncak modeline ulaşabilirsiniz.Yapım aşamaları yok ama basit tığ işi tekniği ile herkes yapabilir diye düşünüyorum.

7 yorum gelmiş

  1. pembetilki

    gezmelere gittim..dolaştım geldim..çok güzel bu oyuncaklar..ben çocukken hiç böyle oyuncaklarım yoktu..annemde örgü konusunda çok marifetli ama…vakti yoktu pek herhalde..babannemin pazardan aldığı naylon bi bebeğim vardı,en çokda onu severdim..çorapları keser biçer ona elbise yapardım..hey gidi hey!!bi de hep şu sallanan atlardan isterdim..yıllar yılı sayıklamışım camantikitak(kocaman at)diye..yıllar sonra anacığım ben 20 yaşındayken bi gece uykusuna girmiş camantikitak istyişim,sabah ilk iş Hala istiyorsan alıyımdedi ağlamaklı bi şekilde..artık benim tocuğuma alıcak,öyle kararlaştırdık……bu arada arkadaşlar hava çok sıcak..özellikle çocuk,yaşlı ve tansiyon hastalarının eklem yerlerine ıslak havlu ile arada bir pansuman yapın..rahatlatıyor bu onları..

  2. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Çocukların oyuncakları hep böyle olmalı sıcacık,ne güzel…Soğuk kış gecelerinde,sarılıp da yatabilecekleri sıcacık oyuncaklar…

Bir Cevap Yazın